Final 28 de zile – Provocarea Intensiva

Am terminat Provocarea Intensiva de 28 de zile si a fost fantastic!

Metoda culorilor diferite insemnate pe calendar a functionat de minune. Fara acestea, cred ca nici nu as fi tinut minte tot ce mi-am propus 🙂

A fost mai usor decat ma asteptam.

Dar in zilele in care am lucrat foarte intens nu am mai avut timp de unele taskuri, de vreo 3 ori nici nu am mai insemnat in calendar.

Spre final, ce mi se parea facil : sa meditez dimineata, sa imi fac exercitiile de respiratie, apoi ceai si sport – a devenit din ce in ce mai provocator.

Pentru ca stresul de la serviciu imi lasa foarte putin timp personal si ma punea intr-o stare in care imi era greu sa ma mai relaxez pentru meditatia de dimineata (daca mai aveam timp sa o fac).

Iar apoi incepi sa te dezobisnuiesti si devine mai greu. Insa si inversul e valabil.

E suficient sa imi pun meditatia, chiar daca nu pre am chef de ea.

Si apoi inca una, deja m-am relaxat. Si am bifat meditatia zilei.

Apropo, am gasit un program foarte fain de exercitii de respiratie, care sunt si o meditatie in acelasi timp.

Check-Check!

Voi lua pe rand fiecare dintre taskurile propuse in aceasta provocare de 28 de zile, care s-a potrivit perfect in luna februarie!

Mai ales ca voi continua si in luna Martie.

Pe curand,

Irina Gardea

Lasă un comentariu