Iubeste-ti sanii :) Cum sa Gandesti sa nu te imbolnavesti.

Gandurile ne pot imbolnavi sau vindeca.

Stiai ca este un tabel numit „Cauze spirituale ale bolilor” care iti arata ce ganduri creaza boala si cum sa iti schimbi atitudinea pentru a fi sanatos ? (gasesti in P.S. link catre site)

Am recitit acel tabel si mi-am facut o lista cu toate afectiunile pe care le-am avut, le am si la care sunt predispusa.

Am mentionat gandurile care au creat acel dezechilibru si modalitatea prin care pot schimba aceasta situatie.

Angelina-Jolie-a-dezvaluit-ca-a-suferit-o-dubla-mastectomieCum pe buzele tuturor este cazul Angelinei Jolie, voi vorbi despre cauzele subtile ce declanseaza cancerul la san.

Pentru femeie, sanii semnifica echilibrul fizic intre capacitatea ei de a darui si a primi iubire.

Incalcarea acestui echilibru, intr-un sens sau altul, pe fondul unui soc emotional, poate conduce la instalarea bolii in grade diferite de intensitate.

De modul in care femeia reactioneaza la stres depinde refacerea sau dezechilibrarea energetica a organismului ei.

Cu cit ea se adapteaza mai usor la toate situatiile-limita prin care trece, cu atit ramine mai echilibrata interior si mai sanatoasa.

Cum pot gandurile negative afecta sanii

Conform studiilor intreprinse de dr Carl Simonton, oncolog si director al Centrului de Consultanta si Studii asupra Cancerului din Forth Worth – Texas, cancerul de san poate fi declansat de urmatoarele situatii:

  • Dorinta de a avea grija de cei dragi pana la sacrificiul de sine.  Bolnava este de regula o persoana prea protectoare, prea „mamoasa”, gospodina si femeia perfecta, care se concentreaza doar pe nevoile altora si isi refuza dreptul de a avea grija de sine si de a-si darui iubire;
  •  Femeia care daruieste iubire si atentie celor din jur cu orice ocazie, avand dorinta de a primi aprecierea acestora, iar daca nu primeste insa acelasi raspuns, exista un dezechilibru intre a primi si a darui.
  • Pierderea unei persoane dragi (prin moartea acesteia sau prin divort, prin plecarea copiilor de acasa etc.) sau a unei servici ori pozitii importante in societate;
  • Sentimente negative pastrate in suflet o perioada indelungata cum sunt tristetea, regretul, suparare;
  • Cauzele spirituale ale cancerului de sanSenzatia de „inima ranita”, regret, rana adinca sufleteasca;
  • Regretul femeii ca nu isi poate realiza misiunea materna fata de un copil, in caz de infertilitate;
  • Mariaj abuziv sau foarte nepotrivit, dependenta fata de sot (material sau emotional);
  • Sentimente de vinovatie ale femeii, incapacitatea de a se ierta pe sine;
  • Incapacitatea de a-i ierta pe ceilati si de a accepta oamenii asa cum sunt;
  • Nemultumiri legate de aspectul propriilor sani, fie ca sunt prea mici, prea mari ori nu arata suficient de bine etc. – nu se iubeste pe sine asa cum este.

Oricare ar fi insa cauza afectiva si spirituala a bolii, nu trebuie uitat faptul ca nu mediul exterior este vinovat, ci felul in care femeia reactioneaza la el si cum il percepe.

Mai mult, ea a atras sau generat situatiile respective (un sot care nu o iubeste indeajuns, o relatie de dependenta materiala, conflicte etc.) din cauza tiparelor sale inconstiente formate pe parcursul intregii vieti.

In fiecare clipa facem alegeri pentru viata noastra.

Cand invatam sa alegem doar ceea ce este bine pentru noi, fara a arunca responsabilitatea in afara noastra, ne putem considera vindecate sufleteste si trupeste.

41-I-am-what-I-thinkCorpul reflecta intotdeauna, ca o oglinda, felul in care percepem viata, pe noi insine si oameniidin jurul nostru.

Orice problema de sanatate apare mai intai in interiorul nostru, in sufletul nostru si abia ulterior se manifesta ca un ecou in trupul fizic si in ratiune.

A facut bine Angelina Jolie cand a decis sa faca o dubla mastectomie? Importanta este atitudinea ei.

Daca ea se considera sanatoasa si nu mai are teama ca va face cancer, aceasta atitudine o va ajuta.

Este nevoie ca cineva sa recurga la o astfel de procedura? Raspunsul este subiectiv.

Ideal este:

  1. sa poti trece peste traumele vietii,
  2.  sa recunosti pattern-urile defectuoase de gandire pe care poate le-ai mostenit sau ti-au fost inoculate de mic copil.
  3.  Iar apoi sa fii dispus sa inlocuiesti modul de gandire negativ cu o atitudine sanatoasa.

Care este atitudinea pozitiva pentru a preveni si vindeca un cancer de san?

Daca modul de gadire care a generat boala este : Refuz de a hrani propria fiinta, propriul sine. A pune inainte de toate pe oricine altcineva, sufocandu-l. Exagerare a protectiei.

Noul model de gandire ar fi : Sunt importanta, contez. Acum am grija de mine si ma hranesc cu iubire si bucurie. Ii las pe toti ceilalti liberi sa fie asa cum doresc si suntem cu totii liberi si in deplina siguranta.

Iti voi mai da cateva exemple din tabelul ” Cauze subtile ale bolilor” .

Te invit sa il consulti si tu pentru a vindeca si preveni.

Voi folosi doua abrevieri:

C.M.P. = cauza mentala a problemei         N.M.G. = noul model de gandire

Tiroida (afectiuni glandulare)

C.M.P. : Umilire. Nu faci niciodata ceea ce doresti. “Cand va fi si randul meu ?”
N.M.G. : Merg dincolo de vechile limitari si-mi permit sa ma exprim liber .

Colesterol

C.M.P. : Obturarea canalelor bucuriei. Teama de a accepta bucuria.
N.M.G. : Aleg sa iubesc viata. Canalele mele sunt larg deschise. Este atat de bine sa primesti bucuria.

Depresie

C.M.P. : Simti furie desi nu ai dreptate. Lipsa de speranta. Disperare. Dezamagire.
N.M.G. : Ma aflu departe de limitarile si fricile oamenilor. Imi traiesc propria viata cu bucurie, plina de vitalitate si lumina.

Dureri de cap

C.M.P. : Nerecunoasterea propriei fiinte. Autocriticism. Frica.
N.M.G. : Ma iubesc si ma accept. Ma vad asa cum sunt intradevar si tot ce fac privesc cu bucurie. Sunt in deplina siguranta. Sunt in pace.

Fata (orice afectiune legata de fata)

C.M.P. : Ceea ce aratam lumii.
N.M.G. : Este bine sa fiu eu. Exprim ceea ce sunt.

Probleme genitale

C.M.P. : Grija ca nu esti suficient de bun.
N.M.G. : Ma bucur de propria mea viata. Sunt perfect exact asa cum sunt. Ma iubesc si ma aprob.

Inima (afectiuni)

C.M.P. : Lipsa iubirii si a sigurantei.
N.M.G. : Inima mea bate in ritmul iubirii.
– Afectiuni ale inimii (tensiune)
C.M.P. : Stagnarea unor probleme emotionale. Pierderea bucuriei. Impietrirea inimii. Credinta in stres si incordare.
N.M.G. : Bucurie! Bucurie! Bucurie! Permit cu iubire bucuriei sa curga prin mintea, trupul si experienta mea.
– Atac de cord
C.M.P. : Stocarea bucuriei inimii in favoarea banilor sau a pozitiei sociale.
N.M.G. : Aduc inapoi bucuria in centrul inimii mele. Exprim mereu numai iubire pentru toti.

Noduli

C.M.P. : Resentiment, frustrare si ego ranit pe cariera.
N.M.G. : Eliberez caile insuccesului si permit succesului sa fie al meu.

Oboseala

C.M.P. : Rezistenta. Plictiseala. O lipsa de iubire.
N.M.G. : Sunt entuziasmat de viata si plin de energie, liber si in siguranta.

Ovare (afectiuni)

C.M.P. : Creativitate blocata.
N.M.G. : Sunt echilibrata in curgerea creatiei mele.

Obezitate

C.M.P. : Emotivitate excesiva. Adesea arata frica si nevoie de protectie. Frica poate fi mascata de o furie exterioara si o rezistenta in a ierta.
N.M.G. : Sunt protejat de insasi iubirea Divina. Sunt in siguranta intotdeauna. Sunt dornic sa cresc si sa imi asum responsabilitatile vietii. Ii iert pe toti, iar acum imi formez propria viata asa cum mi-o doresc. Sunt in deplina siguranta.
– Obezitate maini
C.M.P. : Furia unei iubiri refuzate.
N.M.G. : E bine pentru mine sa creez toata iubirea pe care mi-o daruiesc.
– Obezitate pantec
C.M.P. : Furia unei hraniri refuzate.
N.M.G. : Ma hranesc cu hrana spirituala. Sunt liber si pe deplin multumit.
– Obezitate solduri
C.M.P. : Furii incapatanate, remanente fata de parinti.
N.M.G. : Sunt dornic sa uit trecutul. E mai bine pentru mine sa depasesc limitarile parintilor.
– Obezitate coapse, pulpe
C.M.P. : Manii copilaresti pastrate inca. Furie fata de tata.
N.M.G. : Imi vad tatal ca pe un copil neiubit si-l iert usor. Amandoi suntem liberi.
– Obezitate – grasime
C.M.P. : Frica. Nevoia de ocrotire. Fuga fata de sentimente. Nesiguranta. Autorespingere. In cautarea implinirii.
N.M.G. : Sunt in pace cu propria-mi fiinta si cu propriile mele emotii si trairi. Sunt in siguranta acolo unde sunt. Imi creez propria siguranta. Ma iubesc si ma accept exact asa cum sunt.

Probleme cu imbatranirea

C.M.P. : Crezuri sociale. Gandire veche. Teama de a fi propria persoana. Refuzul prezentului-acum.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob la fiecare varsta. Fiecare moment al vietii este perfect.

Probleme cu spatele (coloana)

– partea inferioara
C.M.P. : Teama de bani. Lipsa suportului financiar.
N.M.G. : Am incredere in procesul vietii. Intotdeauna viata imi ofera tot ce am nevoie. Sunt in siguranta.
– mijloc
C.M.P. : Vina. Intepenire.
N.M.G. : Eliberez trecutul. Sunt liber sa ma misc inainte cu iubire in inima mea.
– partea superioara
C.M.P. : Lipsa suportului emotional.Se simte neiubit. Tine iubirea in spate.
N.M.G. : Ma iubesc si ma aprob. Viata ma sprijina si ma iubeste.

Cu drag,

Irina.

P.S.: Citeste mai multe in tabelul „Cauzele Spirituale ale bolilor” :http://www.valeriu-popa.santamia.ro/vindgand/litera_A.htm

P.P.S. : Copiaza-ti si tu intr-un word informatiile din tabel si reciteste-le din cand cand.

P.P.P.S.: Mai multe detalii despre cauzele cancerului de san gasesti aici : http://www.mamicamea.ro/sanatate-femei/cauze-emotionale-si-spirituale-ale-cancerului-de-san.html#ixzz2TQBKxzmk

Lasă un răspuns

