Buna Blog

downloadBuna Blog,

Nu ne-am mai vazut demult.

Dar asta pentru ca in sfarsit lucrez la indeplinirea propriilor dorinte.

Am fost foarte ocupata.

M-am intors insa si la mine, la ceea ce imi doresc, pentru ca viata te aduce intotdeauna la tine.

Din fericire.

Este singurul an in care nu mi-am facut lista de dorinte de la inceput. Pentru ca o traiam 🙂

Am reusit un lucru extraordinar, am trait un lucru rar in viata. Am avut un sentiment de UNITATE.

Sentimentul in care toti lucram in aceasi directie, ne dorim aceleasi lucruri si suntem unitate, iubire,sprijin.

Totul este in miscare, in transformare, asa ca si aceasta „unitate” s-a transformat.

Dintr-o data, nu mai mergem toti in aceeasi directie, in unitate, iubire si sprijin.

Din aceasta unitate unii au prins aripi si si-au dorit ceva.

Si-au dorit un lucru minunat AL LOR.

Nu al nostru.

A fost magnific cat a durat si sunt recunoscatoare ca am putut trai asa ceva.

Asa ca m-am intors la mine.

Eu ce imi doresc?

Imi voi face cat de curand lista de dorinte pentru 2017.

Cel mai bine e cand scriu, cand pun pe hartie ceea ce simt, nu doar ceea ce gandesc.

Las dorintele sa curga.

Ce am facut pana acum a fost in directia indeplinirii propriilor dorinte?

Cu siguranta DA!

A fost de ajutor si celor din jur?

Cu siguranta DA!

Voi continua in directia indeplinirii propriilor dorinte?

DA!

Va fi de ajutor si celor din jur?

CU SIGURANTA DA!

Va iubesc,

Irina

Lasă un răspuns

