S-a incheiat Provocarea de 90 de zile!

Mi-am propus la inceputul anului o lista de obiective destul de micute, pe toate ariile vietii:

  1. Corp
  2. Cariera
  3. Familie
  4. Spiritualitate

Credeam ca le voi indeplini(usor).

Hai sa vedem ce s-a intamplat.

  1. Corp Sa slabesc 10 kg ( nu ar trebui sa fie prea greu, avand in vedere ca tocmai le-am pus …ooops)

FatPersonRezultat : Un mare si gras 0 % !!!!

Ba inca am „muncit” sa ajung la 0%, sa nu fiu pe minus.

Ce a fost gresit?

In primul rand , am aflat ca nici nu este bine sa iti propui ” SA SLABESTI” ! Niciodata.

Ii transmiti corpului tau un mesaj contradictoriu. Subconstientul nu stie unde vrei tu sa slabesti si te slabeste in general ( grasimi, muschi, memorie, atentie etc.).

Tocmai pentru ca acest lucru nu este benefic pentru organism, subconstientul ia masuri si se asigura ca nu vei slabi. Daca se poate, sa mai faca niste rezerve, asa, sa fie sigur.

In al doilea rand, e nevoie sa fii totusi mai constiincios. Eu am luat masuri efectiv abia cand am ajuns pe ultima suta. Am scos de la naftalina retele raw si abia atunci am inceput sa le gatesc. Desi de un an de zile imi propuns sa manac mai sanatos (aveam si instrumentele).


Ce am invatat?

all-free-download-com_60819466Sa-mi pun obiective de genul : La data de… am 59 de kilograme.

Sau si mai bine, sa fac regulat afirmatii de genul : ” Am 59 de kilograme si ma simt extraordinat!!”

Am mai invatat ca daca vreau rezultate e nevoie sa fiu mai hotarata. Sa fac acei pasi care necesita un pic de efort la inceput. Sa nu aman. Sa nu subestimez.

Ce s-a intamplat bun?

Mi-am dat seama ca se poate intotdeauna mai rau si e bine sa fiu multumita cu ce am.

Arat bine si cand sunt mai plinuta 🙂

img7071Am realizat cat de important este sa ai o greutate normala, ideala…ideal :), in special pentru SANATATE! La un moment dat, iti doresti sa slabesti ( pardon, sa ajungi la un anumit numar de kilograme) nu neaparat sa arati mai bine, ci sa te simti mai bine.

Oricat ar fi de greu sa te mobilizezi ( fie cu sportul, cu un anumit fel de mancare sau cu obiceiuri mai sanatoase), nu este atat de dureros ca a respira cu greutate, a te misca mai anevoios, a avea probleme cu coloana si dureri pe timpul zilei.

Eu am depasit doar cu putin greutatea normala si am inceput sa am inceput sa am aceste probleme. Este crunt sa te confrunti cu asa ceva pe tot timpul vietii, sa ai probleme chiar mai mari cu greutatea si nu mai zic, sa apara si bolile specifice.

La care se adauga problemele emotionale. Pentru ca nimeni nu e „gras” de echilibrat ce este.

Eu am indentificat cauza emotionala a cresterii mele in greutate. Ce e drept, la vreo 10 ani dupa ce s-a intamplat.

Un lucru foarte important de facut: Sa lucrez asupra CONVINGERILOR mele.

Pentru ca fara sa ne dam seama, o anumita parte din noi isi doreste sa aibe kilograme in plus, stres,boli si tot felul de alte probleme.

Mentionez ca dupa ce ai identificat ce e nevoie sa faci, e cazul sa actionezi .

Nici acum nu mi-am scris macar convingerile care ma tin pe loc, nici vorba sa lucrez sa le schimb.

Tot timpul e un „mai tarziu”, care prea tarziu ne dam seama ca inseamna „niciodata”.

Asa ca ce imi propun?

Sa continuu provocarile de 90 de zile ! DA! Inca una 🙂

La fel, imi propun cate un obiectiv pentru cele 4 arii ale vietii.

Pentru corp imi propun : Pana pe 9 iulie 2016 am 65 de kilograme.

In posturile urmatoare iti povestesc cum sta situatie cu celelalte obiective, ce am gresit si ce am invatat :).

Am decis sa continuu pentru ca am observat ca e bine :

  • Sa constientizezi ce iti doresti
  • Sa scrii ce iti doresti
  • Sa iti propui un obiectiv in functie de ceea ce-ti doresti
  • Si sa te indrepti in directia indeplinirii lui.

Iar asta am facut cu succes cu ajutorul acestei provocari.

De ce sa fie ceva ce iti propui doar de revelion?

De ce doar la inceputul anului?

De ce nu tot timpul? 🙂

Cu drag,

Irina.

 

Lasă un răspuns

