Rezultatea Provocarea de 90 de zile

iubire-cosmica-cald-si-rece-soarele-si-luna-doua-suflete-tinandu-se-de-mana-si-planeta-pamant2Ma grabesc sa scriu acest post pentru ca astazi este „Nunta Cosmica”, un fenomen astrologic care favorireaza materializarile.

Asa ca vreau sa imi propun astazi obiectivele pentru urmatorea Provocare de 90 de zile (aprilie – iulie).

Unde ramasesem…

La obiectivul „Corp” am reusit „performanta” de 0%! De aici mergem doar in sus 🙂

Pe planul carierei mi-am propus un obiectiv destul de precis si masurabil. Care daca e sa-l iei ca atare, e la 30%.

12974551_1848229205404474_8943474726823091911_nTotusi, asta arata doar o dimensiune a evolutiei mele in aceasta arie. Din punctul meu de vedere am facut progrese mari, culminand cu aceste zile cand particip la targul de Cosmobeauty si ii revad pe toti colegii, partenerii, prietenii. Ne facem planuri, incheiem colaborari, cunoastem oameni noi.

Ii multumesc pe aceasta cale si lui Lisette, care ma ajuta in aceste zile la targ ( si nu numai), tuturor celor care m-au sprijinit.

Ma gandesc ca am facut totusi ceva bun daca e sa merit un loc extraordinar la targ oferit pe ultima suta, un asistent manager excelent cu experienta de 30 de ani si aprecierea colegilor.

Asa ca imi mai acord cu generozitate 30% pentru cariera, ducandu-ma la un procent total de 60% !

Ce e nevoie sa fac pentru a fi mai bine?

  • Sa muncesc mai mult.
  • Sa daruiesc mai mult (inclusiv mie).
  • Sa am curaj.

Ce imi propun pentru urmatoarea Provocare pentru Cariera?

……………………………………………………………………………..

Gata! Mi-am stabilit ( e tot secret…)

FAMILIE:

white-i-love-my-family-women-s-tees_designMi-am propus Sa am o experienta deosebita cu fiecare membru al familiei.

Obiectiv indeplinit in proportie de 95% !!

Nu cred ca va fi vreodata 100% pentru ca mereu este timp si loc sa fim alaturi de cei dragi.

Dar chiar am petrecut momente foarte frumoase alaturi de toti membrii familiei.

Bucuria e cu atat mai mare cu cat parintii mei ne viziteaza chiar maine !!!

Profit de ocazie sa ii urez bunicii mele un La Multi Ani din inima pentru cei 90 de ani impliniti de curand.

La multi ani MAMA pentru 22 aprilie 🙂

Ce am realizat?

Da, e nevoie uneori sa iti propui o experienta deosebita cu fiecare membru al familiei.

Dar cele mai frumoase experiente sunt cele mici si multe, fermecatoare si pline de dragoste.

Ce imi propun pentru urmatoarea Provocare?

  • Sa ii fac acel masaj lui George.
  • Sa adopt un taran cu sora mea.
  • Sa ii iau mamei un cadou care sa o bucure.
  • Sa il sun eu pe tata sa ii urez o saptamana buna in fiecare luni (inainte sa ma sune el 🙂 ).

Pe plan spiritual mi-am propus Sa citesc 5 carti.

Totul a inceput extraordinar cu 2 carti citite destul de repede, dezumflandu-se cam cu tot atatea dupa 3 luni.

Totusi! Totusi am inceput a treia carte ( si daca nu as fi scos altele 3, probabil as fi citit mare parte din ea).

Plus ca am conspectat din Blue Ocean.

Cu tot progresul facut pana acum ,mai adaug 10% si ajung la un rezultat de 80%!

Ce imi propun pentru urmatoarea Provocare?

  • Sa citesc 5 carti (hai , ca nu sunt multe – ma incurajez singura).
  • Sa meditez de cel putin 30 de ori.

 

graph-59@2xREZULTAT FINAL? 

Eiii..intotdeauna se poate mai bine.

Hai sa vedem cum ma descurc in urmatoarele 90 de zile.

Cu practica se obtine perfectiunea.

O perfectiune imperfecta, ca asa-i frumos 🙂

Cu drag,

Irina.

 

 

Lasă un răspuns

