Mai sunt 2 saptamani – Obiective pe ultima suta

Mai sunt 2 saptamani pana la finalizarea Provocarii de 90 de zile de la inceputul anului.

Nu ma dau batuta, chiar daca e clar ca nu imi voi indeplini obiectivele.

E ca un examen la care nu ai invatat. Si ce faci inainte de examen? „Ingrasi porcul de Craciun”.

Ceea ce ma duce cu gandul la Paste, la mancare si apoi… la primul meu obiectiv legat de corp : Sa slabesc 10 kg. Cea mai mare surpriza aici a fost: nu am facut nici un progres. Parea usor pentru le pusesem recent. Dar e drept ca nici nu am facut cine stie ce in directia asta.

Asa ca imi propun un nou obiectiv pentru cele 2 saptamani care au ramas :

collard-green-wraps-11a-1-of-1 Sa gatesc cel putin 10 preparate raw-vegane.

Si sa fac sport de cel putin 4 ori pe saptamana.

Nu ma va aduce la indeplinirea obiectivului, dar ma va duce in directia buna 🙂

 

imagesPentru cariera imi propun sa ma apropii de obiectiv si sa fac acele lucruri concrete necesare. (inca e secret).

La capitolul Familie stau bine. Imi propun sa ii fac un masaj lui George si sa vorbesc mai mult cu parintii.

manscaping-man-spa-massage-men-science.original

three_booksSi la spiritualitate stau destul de bine. Desi mai am de citit 3 carti in 2 saptamani ( plus conspectat din „Strategia Oceanului Albastru).

Hai sa-mi propun sa citesc o carte pana la sfarsitul saptamanii viitoare.

Vezi de ce e bine sa iti propui provocari de 90 de zile, de exemplu? Pentru ca ajungi la sfarsitul lui martie sa lucrezi intens pentru obiectivele de Anul Nou.

Iar acesta e un lucru foarte frumos 🙂

Placut si entuziasmant!

Cu drag,

Irina

 

P.S. : sper ca data viitoare sa fiu mai constanta in actiuni.

Lasă un răspuns

