60 din 90

Au trecut 60 de zile din Provocarea de 90 de zile.

progress

Ce sa spun, lucurile nu stau prea grozav. Dar nici foarte rau.

Sa privim obiectiv:

 1. Corp – Sa slabesc 10 kg ( nu ar trebui sa fie prea greu, avand in vedere ca tocmai le-am pus …ooops)

imgresProgres dupa 60 de zile : 0 % 🙂

Da, e chiar mai rau 🙂

Totusi am speranta ca ma mobilizez in directia potrivita.

Incredibil cum subestimam unele lucruri.

 

2. Cariera – e secret ( il voi dezvalui la momentul Business-Hands-PC-300x200potrivit 🙂 )


Progres dupa 60 de zile : 20 % 

De fapt, progresul e mai mare decat atat. Dar mi-am setat un obiectiv specific si efectiv atat e realizat din el. Insa in mare, din punct de vedere profesional sunt multumita ( sunt convinsa ca pana la sfarsitul lunii imi voi fi indeplinit in mare parte acest obiectiv).

3. Familie – O experienta deosebita cu fiecare membru al familiei ( mama, tata, Lexuti si George)

Progres dupa 60 de zile : 75 % !

Am petrecut mai mult timp cu familia, le-am acordat mai mare atentie, totul este foarte bine.

4.Spiritualitate – Sa citesc 5 carti ( de spiritualitate, preferabil)

  gene-keys-genekeys-richard-rudd-marian-mills-dna    Progres dupa 60 de zile : 70 % 

Desi n-am mai citit carti luna asta , am participat la mai multe conferinte de spiritualitate, am meditat de 2 ori (scurt, dar e bine ca s-a intamplat).

 

MEDIA este de 41%. Daca ar fi o evolutie constanta, procentul ar trebui sa fie 66%.

Dar e ok. Macar constientizez, mi-am setat obiective , sunt masurabile (cat de cat 🙂 ) si le tin evidenta.

Asa ca ma felicit, ma bat cu mana pe umar si imi spun foarte serios sa ma preocup mai mult de sanatate :).

Fiecare aspect al vietii le influenteaza pe celelelalte. E nevoie de un echilibru. Si asta vad eu ca nu am. Dar macar stiu unde sa plusez.

Sper sa ne auzim mai repede de 30 de zile 🙂

Pana atunci, urez La Multi Ani de 8 martie tuturor femeilor.

Si hei! Tu te-ai gandit vreodata in luna martie la obiectivele tale de Revelion?

Daca da, cum te-ai simit? Si ce ti-ai dorit?

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

