Progres dupa 36 de zile (din provocarea de 90 de zile)

Au trecut 36 de zile din Provocarea mea de 90 de zile.

Care era? Sa fac cateva lucruri mici pe mai multe planuri din viata mea.

30

     1. Corp – Sa slabesc 10 kg ( nu ar trebui sa fie prea greu, avand in vedere ca tocmai le-am pus …ooops)

imgres Progres dupa 36 de zile : 3 %🙂

E putin pentru ca nu am rezolvat cu mancarea. Dar urmeaza.

Am inceput sa fac sport destul de regulat, ceea ce m-a ajutat sa nu ajung la -10%🙂


2. Cariera – e secret ( il voi dezvalui la momentul Business-Hands-PC-300x200potrivit 🙂 )


Progres dupa 36 de zile : 10 % 

Inca e secret, dar e ok. Inceputul e mai greu.

     

3d-happy-family-1 3. Familie – O experienta deosebita cu fiecare membru al familiei ( mama, tata, Lexuti si George)

Progres dupa 36 de zile : 50 % !

Dupa sarbatori am petrecut destul de mult timp cu familia. Am aniversat anul acesta 10 ani de cand sunt impreuna cu George,  e ok🙂

 

4.Spiritualitate – Sa citesc 5 carti ( de spiritualitate, preferabil)

  gene-keys-genekeys-richard-rudd-marian-mills-dna    Progres dupa 36 de zile : 40 % 

Am citit aproape 2 carti. E adevarat ca una e o lectura de 20 de minute, dar la cealalta imi iau si notite! Se numeste Strategia Oceanului Albastru si e o carte de strategie in afaceri🙂

In plus, am mai citit din Cheile Genelor, cartea de spiritualitate de care iti vorbeam.

 

Asadar…cum stau pana acum?

Media ar fi de aproape 26%. E putin „sub grafic”, dar aproape.Sunt multumita.

Mai e timp, roata se invarte🙂

O zi superba si plina de dragoste va doresc!

Lasă un răspuns

