Am ras atat de tare…

lol…incat am deranjat linistea publica.

Atat de tare si de mult, cum nici eu nu-mi mai amintesc cand am mai ras asa.

Am auzit o gluma si m-am trezit razand . Cum am spus, tare. In HOHOTE.

Si auzindu-ma razand, mi-am spus sa profit de ocazie si sa rad in continuare.

Si am ras, pana a venit George alarmat in camera.

Apoi am mancat.

Si am venit direct sa scriu acest post.

Atat de tare am ras. Ca experienta, a fost fenomenal.

Vrei sa stii cat de tare am ras?

Atat de mult, incat am pus pe pauza filmuletul de pe youtube (unde am auzit gluma), ca sa rad:))

Atat de tare, incat nici nu m-am uitat la restul filmuletului si am trecut direct la scrisul acestui post (dupa ce m-am spalat pe fata si am mancat).

A fost atat de amuzant pentru ca nu ma asteptam , a fost surprinzator.

Probabil daca tu ai auzi acel stand up comedy nu ti s-ar parea cine stie ce, pentru ca ai asteptari foarte mari.

Ce conteaza e cat de mult am ras eu. Pentru ca e vorba despre mine acum. Despre blogul meu si provocarea personala de 90 de zile 🙂

Stii cat de tare am ras? Atat de mult incat am scris acest post chiar daca a trecut ceva timp si am tot amanat.

De fapt, am muncit foarte mult, dar sa nu intram in detalii din astea.

Hai mai bine sa  radem :))

Un gând despre „Am ras atat de tare…

Lasă un răspuns

