La multi ani tata!

Astazi tatal meu a implinit anii.

E cel mai frumos cadou ca suntem in familie. La fel, ma bucur ca am petrecut mai mult timp si cu mama, abia astept ziua de maine cand vine si sora mea .Stocksy_txp196da3194GY000_Small_184541

Am muncit mult in ultimul timp. Atat de mult, incat am fost chiar prea obosita sa scriu.

Ceea ce m-a adus totusi mai aproape de indeplinirea obiectivului profesional pe care mi l-am propus pentru aceasta provocare de 90 de zile (inca il tin secret) 🙂

Sa reluam putin: Pentru Corp, obiectivul meu a fost sa slabesc 10 kg (deja am slabit 1.6 kg:) ).

Am facut sport, am muncit 🙂 Imi propun in continuare sa reiau „ritualul de activitate fizica” si sa gatesc (pentru ca automat va fi sanatos).

Pentru obiectivul legat de spiritualitate, mi-am propus sa citesc 5 carti ( Am citit pana acum 1 si jumatate).

gene-keys-genekeys-richard-rudd-marian-mills-dnaIti marturisesc ca atunci cand m-am gandit la carti de citit, aveam in special una in minte: „Gene Keys”. Genele cheilor de Richard Rudd.

Ce este? O carte pentru dezvoltarea personala. Dar una cu totul speciala. Eu ma regasesc foarte mult.

Este ca un profil personal, dar poti citi intreg universul in ea.

Nu iti pot exprima in cuvinte si poate nici nu e cazul sa detaliez acum.

Dar ce pot sa iti spun e ca atunci cand nu stiu in ce directie sa o iau, sau nu stiu cum sa corectez un comportament, cum sa rezolv unele cicluri vicioase din viata mea, citesc din ea. Si ajuta de fiecare data. Oricum, este mult mai mult decat atat.

Abia astept sa trec cumva de nivelul acesta in care ma vad doar pe mine si incep sa „privesc mai mult spre ceilalti”, sa ii inteleg mai profund ,sa comunic mult mai bine si sa am relatii mult mai armonioase.

Am deschis la intamplare aceasta carte si am citit urmatorul pasaj:

” Ceea ce cautam este natura noastra originara, iar ea se gaseste inauntru, ascunzandu-se printre umbre si rani. Fiecare persoana din viata ta este o parte a ranii tale si a vindecarii acelei rani.

Acceptand cu gratie, vei incepe sa simti intinderea durerii ce se gaseste inlauntrul si peste tot in jurul tau.Nu va mai trebui vreodata sa te temi de aceasta durere, deoarece ea este unicul drum direct ce duce catre miezul inimii tale.Acest adevar inaltator ne poate imbarbata pe fiecare dintre noi. „

Inchei cu aceste cuvinte ale lui Richard Rudd si iti urez curaj si perseverenta in indeplinirea propriilor obiective.

 

P.S. :La multi ani tata! 🙂 ♥

Lasă un răspuns

