„All you can eat”- ca sa slabesti

122814_1705_TheEconomic1Sa facem ceva si pentru corp… Eu si George am hotarat in seara asta sa reinstauram o „regula” demult uitata :

Sa mancam atat cat ne punem in farfurie

Pare prea usor, dar e eficient.

Mancarea nu este restrictionata . E ca la un fel de „all you can eat”.

Iti poti pune oricat in farfurie, orice.

Spre deosebire de „all you can eat”, nu te poti duce pentru o noua portie.

Da, iti poti lua de la inceput o farfurie „cu varf”, 2 farfurii…10 farfurii. Dar atat ! 🙂

Dupa aceea, gata. Cat ti-ai pus, atat mananci.

– cu o exceptie:  Legume si fructe putem manca nelimitat –

Pare bizara o astfel de regula atunci cand iti propui sa slabesti 🙂

Dar ce am constatat noi este ca mancam mai mult atunci cand ne tot suplimentam farfuria.

Cantitatea de mancare nu este o problema atunci cand ai o greutate normala. Mananci cat iti trebuie, iar cat iti trebuie e suficient.

dcec572bf420b738bbefcdd3dc6cad12Dar cand iti depasesti propriul record de greutate, e cazul sa iei masuri.

Chiar daca asta inseamna sa iti deschizi propriul restaurant „all you can eat” in casa.

Deja am inceput sa fac sport (aproape) zilnic, maine intretinere corporala 🙂

Viata este roz (cu mult diferita de o dimineata in care m-am trezit si ma durea spatele. Cand am obervat ca respir cu greutate si mi-am dat seama ca nu am mai fost niciodata in situatia aceea. Am realizat ce inseamna sa slabesti sa fii sanatos, nu neaparat sa arati bine. Ca o parte pozitiva, chiar si in acele momente consideram ca arat destul de bine 🙂 )

Pofta buna la mancare

si la Sport!

 

Lasă un răspuns

