Copilul din mine e fericit :)

Taramul-Viselor-carte-de-colorat-pentru-adulti-667x500Eu astazi am…colorat intr-o carte de…colorat! :))

Singura? Nu…! Cu Elena, sarbatorita zilei🙂

La multi ani Elena!!!

…Si m-am jucat…cu…Baloane!!!!!🙂

Daca sunt prea multe puncte puncte, e din cauza ca bucuria este mare!! :))


LA                        MULTI                 ANI            ELENA !!!!!!

0009743639X-565x849Si ma simt foarte bine.

(tortul a fost delicios – multumesc Alina🙂 )
P.S.: m-am jucat cu baloane inclusiv cu mama, cu care nu m-am mai jucat de….de la Craciun🙂

O zi minunata in familie va doresc!🙂

Lasă un răspuns

