Cum sa pierzi cu demnitate

imgresCateodata, trebuie sa stii sa si pierzi.

Ceea ce inseamna sa accepti infrangerea.

Si totusi, sa gasesti suficient entuziasm, speranta, incredere si energie pentru a reusi data viitoare.

remi-onlineCeea ce am spus acum se poate referi la orice fel de esec in viata, insa eu m-am gandit la campionatul de remi din familie, editia Bucuresti 2016 :).

Da, George a iesit invingator cu o victorie zdrobitoare de 12 la 2…

Ce sa faci decat sa te bucuri pentru el.

Ma intreb daca vom mai juca remi zilele urmatoare, sau asta a fost.

Doar de placere probabil. Parca nu mai este miza.

Nici cand castigi tot timpul parca devine plictisitor.

La un moment dat (anii trecuti, nu acum), am luat o decizie: sa continuu sa castig, oricat de plictisitor si fara miza ar deveni. 🙂

Si stii ce? Am trecut la un alt nivel. La un moment dat, ii vad pe ceilalti membri ai familiei ca invata sa joace remi. Tata de exemplu, nu s-a etalat niciodata. Considera ca a juca pe tabla este cel mai demn si rafinat mod de a aborda jocul 🙂

George nu juca strategic deloc. Dar a invatat.

Asa ca, ma trezesc apoi ca iau o bataie crunta la remi.

Dar in loc sa fiu „invinsa cu un zambet pe buze”, ceilalti mi-au multumit si tot mie mi-au acordat meritul indirect pentru castigul lor. Ei da, asta e o alta liga 🙂

Am incercat aceeasi schema si anul asta, dar nu mi-a iesit.

Nu incerc sa gasesc scuze acum. George si-a meritat victoriile.

Felicitari si bucura-te de ele (iti vei aminti cu nostalgie de acest an:) )

P.S.: ce rea sunt. si totusi, dorinta de a castiga a ramas in mine. Este bine, este rau?

Pe de o parte este clar in dezavantajul tuturor. Cred ca prea mult punem pret pe reusita noastra. Ne evaluam prea mult dupa rezultate.

A sti sa pierzi inseamna sa castigi.

Sa te detasezi.

Sa observi

Si sa te bucuri.

sports-camp-clipartAsa ca, sa reiau finalul:

George, felicitari pentru victorie!

Esti eroul meu,

Te iubesc :*

 

Lasă un răspuns

