In bucatarie, ca de sarbatori

JENOPTIK DIGITAL CAMERA

sa

Azi am gatit toata ziua. A fost o zi petrecuta in familie, a inceput minunat, a continuat grozav si s-a sfarsit optimist.

Au intervenit situatii neprevazute, insa totul s-a rezolvat cu bine.

I-am intrebat pe fiecare ce le-a placut cel mai mult la ziua de azi:

George: ” M-am simtit plin de energie.”

Mama : ” Tot.”

Tata: ” Salata boeuf.”

Lexuti: ” Cand am citit pentru examene.” ( cred ca si momentul cand ne uitam la film si amestecam in maioneza a fost dragut, dar nu un highlight, am inteles).

happy-woman-cooking-with-boyfriendPartea mea preferata a fost cand am gatit cu George. A fost o atmosfera de vis, ca niciodata. Si el a simtit asta. A fost odihnit si s-a bucurat din plin🙂

Am facut un „bis” la salata boeuf, care ne-a iesit atat de bine data trecuta.

Cum suntem inca toata familia la Bucuresti, ma simt ca si cum sarbatorile continua🙂

P.S.: un truc pentru maioneza: adauga suc de lamaie. Nu se taie, echilibreaza uleiul si in plus, e delicioasa.

Lasă un răspuns

