Cat de importanta este mancarea?

Trecem peste evidentul … Trebuie sa mananci ca sa traiesti.

Ocolim si celebrul ” Traiesti sa mananci sau mananci sa traiesti?”

Iti spun faptul concret din dimineata asta:

M-am trezit la 6. Din cauza ploii.

M-am dat jos din pat pe la 7.

imgresCurand am inceput sa lucrez.

Sa imi pun in ordine lucrurile (de pe calculator).

Am dat peste un ebook pe care mi-l salvasem sa il citesc : 30 Days Wow ( ce ar face unii din cei mai mari marketeri daca ar  ramane fara bani, credibilitate si ar avea un munte de datorii. Iar locuinta mai au doar pentru 30 de zile).

Cum ar fi sa te folosesti doar de cunostintele si abilitatile pe care le-ai deprins construind mari afaceri. Foarte utila (daca vrei , ti-o pot trimite si tie).

Foarte inspirata m-am simtit.

Unul din primii pasi a fost sa iti scrii obiectivele. (da, stiu…zic eu de colo).

Dar chiar le-am scris apoi.

….si sa le citesti in fiecare seara si dimineata (da, da, normal ca e bine).

Normal, dar eu de ce nu fac asta? Hai sa scriu si sa citesc. Mi-am facut inclusiv o poza cu telefonul sa am la indemana obiectivele.

ppTotul bun si frumos (intre timp, mi se face foame). Ma gandesc la pepenele ala rosu pe care l-am pastrat de aseara.

Cu George vorbesc de sucul zilei. Amandoi ne-am mai ingrasat in ultimul timp . Tipare nesanatoase de alimentatie.

Dar am zis: A venit toamna, reincepe „Sucul Zilei”.

In gandul meu: ” azi imi fac cel mai usor suc: pepene rosu:) ”

Mai stau, mai citesc,le dau mancare perusilor, pana sa-mi dau seama, mi se face foarte foame.

Ajung la bucatarie si… parca a cam trecut timpul fructelor. Ceva mai consistent ar merge.

imagesDeschid frigiderul si vad o bucata de friptura. Care nu stiu cum a ajuns acolo (probabil a cumparat-o George de la City Grill).

Tocmai ieri ii spuneam ce rau ma simt dupa ce mananc carne. Imi scade energia, incetinesc, ma simt greoaie.

…si ca nu mai mananc carne (cel putin o perioada).

Mouse-In-Cheese-ImagesDar a doua zi dimineata ce fac? Instinctele primare au dominat, am luat bucata de carne si ca si cum nu ar fi fost suficient, am mancat si cascaval. Ce cauta cascavalul in frigider? E vina lui (a cascavalului).

Nici macar nu am mancat cu rucola (care era tot in frigider). Mai putin apetinsanta probabil (mai trebuia si spalata..)

Rezultatul?

M-am molesit, m-am bagat in pat si am vrut sa continuu cu organizarea pe laptop.

Dar cand l-am deschis, am avut chef de un film (documentar, ce-i drept). Cand sa caut documentarul, am zis ca mai degraba as vedea un film.

L-am deschis pe primul (de obicei ma uit la filme dupa ce ii verific nota de pe IMDB)…off..

Si uite asa, treci de la o frecventa mai ridicata cand vrei sa iti pui ordine in viata, sa construiesti ceva frumos…

la privitul unui film si alte indeletniciri care nu fac altceva decat sa creeze o viata plina cu probleme.

Iar la mijloc a stat o bucata de friptura si un „nevinovat” cascaval.

Evident, nu totul tine de mancare.

Dar orice lucru mic influenteaza un lucru mare sau este oglinda acestuia.

Asa ca mancarea este cu mult mai importanta decat pentru a supravietui.

Da, da, stii asta. Si eu. Si ce?

Facem ceva in privinta asta?

Acum dimineata macar am constientizat. Inca nu am „adormit suficient incat sa treaca din nou viata pe langa mine si sa ma plang de obstacole.

Ca rezultat, am scris acest post.

E primul dupa multe luni de zile🙂

Ma simt bine. Multumesc ca m-ai „ascultat”.

Tu ce-ai mancat la micul dejun?

Woman commuting in traffic

GTY_man_eating_breakfast_using_smartphone_jt_140410_16x9_608

Lasă un răspuns

