Turist in Bucuresti

imgresVreau concediu! Vreau concediu…

Hai sa plecam odata!

Dar nu intotdeauna este posibil. Din diverse motive.

Cel mai frecvent si mai stupid este ca e mereu altceva de facut. In top se mentine scuza: „mai asteptam putin”.

Daca mai asteptam un pic, trece vara si vacanta si cheful…

Ajunsesem intr-o stare de letargie, mixata cu o mini-depresie.

Toata lumea in jurul meu pleaca in concediu, tot felul de vacante,parca nici spor la lucru nu mai ai.

Si noi de ce nu plecam odata?

Ba a intervenit una, ba alta…ajungi intr-un cerc vicios bolnavicios.

IMG_9447Asa ca am hotarat! Intru in concediu!

Orice-ar fi.

Dar stai! Ca a intervenit ceva.

Persul meu trebuie dus la medic, are de luat medicamente. E important.

Nu pot pleca o saptamana sau doua si sa ii las acasa. As gasi pe cineva sa le dea mancare, dar nu si medicamente (Poly trebuie prinsa si administrat medicamentul pe cioc). Este stresant pentru toata lumea si nu poate veni nimeni de 3 ori pe zi sa ii dea astfel picaturile.

zbzdfbAsa ca…sunt Turist in Bucuresti.

Pentru ca la concediu nu renunt cu nici un chip. De ce?

D’aia!

Pentru ca ma trezesc prinsa in toate lucrurile marunte si pierd imaginea de ansamblu.

Pentru ca asta imi afecteaza inclusiv viata profesionala.

Asa ca mi-am propus sa imi petrec un concediu relaxant in Bucuresti.

Ce mi-as fi dorit eu cu adevarat e sa plec intr-o Vacanta de Lucru.

Adica vacanta combinata cu serviciu, dar intr-un mediu mult mai relaxant si creativ.

Ce e diferit la Vacanta de Lucru? Presupune sa stau mai mult intr-un singur loc ( la munte sau la mare) si sa lucrez cateva ore pe zi. In rest plimbari, cunoscut locuri noi, experiente interesante,idei stralucite, pur si simplu, Chef de Viata!

Ideal pentru mine este sa pot mari din ce in ce mai mult aceasta vacanta de lucru, sa pot petrece luni intregi in diverse parti ale lumii, continuand totusi sa lucrezi, sa castig bani si sa aduc un beneficiu societatii.

Visul acesta mi s-a trezit intr-o alta vacanta. M-am intors acasa cu gandul sa il pun in practica imediat, dar…socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.

Sa scurtez povestea, acum sunt in Bucuresti,in concediu.

Mi-am propus sa vizitez muzee si ce alte obiective turistice sunt prin oras. Pana la urma, localnicii sunt cei ce pierd cu totul din vedere aceste lucruri.

casa_memoriala_ion_creanga_4f5e330198e21De exemplu, prietenul meu si-a petrecut anii copilariei langa Humulesti. De fiecare data cand ii vizitez pe parintii lui trecem prin fata casei lui Creanga. Daca-i sti cat de greu a fost sa ne oprim o data acolo…niciodata nu era timp. Stii cum am reusit totusi sa o vad?

 

 

SAMSUNG

Parcul Tematic Ion Creanga

Am spus ca nu plec pana nu vizitez casa memoriala a lui Creanga (care are acum si parc tematic:) ) – asta dupa vreo 2 ani in care tot am trecut prin fata ei.

Sunt de cateva zile turist in Bucuresti. Am avut o perioada de acomodare, de imbinare a serviciului cu vacanta.

Diferenta acum e ca nu mai las lucrurile mici sa ma streseze (atat de mult). Din contra, prioritatea mea este sa fac lucrurile esentiale de care „nu am avut timp” pana acum.

Sa fac sport, sa gatesc, chiar sa fac curatenie. Sa merg cu bicicleta,sa ma plimb prin toate parcurile Bucurestiului.

Aceste mici detalii sunt cele care isi pun cel mai mult amprenta asupra vietii de zi cu zi. Daca nu mananc bine, nu mai sunt eficienta nici la serviciu. Mai mult, cheltui foarte mult pe mancarea din magazin si ajung sa ma stresez din cauza hranei proaste si a diminuarii resurselor ( nu doar bani, ci si energie, sanatate).

Cel mai important lucru e sa imi amintesc de visul meu. Asta imi da directie si vitalitate. Totul capata sens.

Vad lucrurile mult mai clar, imi dau seama ce am gresit si ce pot schimba.

Iar pentru asta merita sa iti iei o vacanta.Chiar daca e in Bucuresti 🙂

Cu drag,

Irina.

104_True_Clarity_And_Purpose_AR_102_pg121_600x480_Eleesha_Inspiration_Quote_Affirmation

Lasă un răspuns

