Buna dimineata !

Irina Gateste

Cand te trezesti dimineata, dupa cat timp te gandesti la mancare?

Eu nu mi-am dat seama inca. Dar vine un moment in care acest subiect iti capteaza atentia.

hungry-baby-barn

Sau nu?

La micul dejun, stii exact ce vei manca, sau esti ca in fata unui dulap mare cu haine si nu stii cu ce sa te mai imbraci?

Sau in fata unui dulap gol de haine…(pardon, frigider) 🙂

Erau zile cand imi era foarte usor sa imi aleg micul dejun.

Daca eram in perioada cu „Sucul Zilei” – evident , imi faceam un suc proaspat de fructe si legume.

url21

In perioada cu cereale – cereale cu iaurt,seminte si dulceata sau cateodata cereale cu fructe.

SONY DSC

In perioada in care trebuia neaparat sa mananc, altfel mi se facea rau.. nu mai conta.

459976-spongebob-square-pants-hungry

A….a mai fost si timpul omletelor.

omleta-cu-ciuperci

Dar acum…sunt intr-o perioada nedefinita. M-am rasfatat cu delicii culinare de care am poftit, ca un…

Vezi articol original 399 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

