Provocarea Postul Pastelui 2015 -rezultate

postul_pastelui_20118400_32669600Ghici cum a mers?

Surprinzator, am reusit. In mare parte.

Adica, am mancat de 3 ori „de frupt” (ce cuvant ciudat) – si atunci, doar fruncte de mare si peste.

Deci, intreg postul pastelui fara carne, oua si branza!

Mi-a fost greu?

a.aaaDeloc! Secretul?

Chiar am vrut sa mananc sanatos. Postul nu m-a incurcat, m-a ajutat. Ceilalti oameni m-au sprijinit.

De ce am mancat de frupt?

Pentru ca obiectivul meu era sa mananc sanatos, nu sa tin post neaparat.

Asa ca daca am fost la restaurant, nu am vrut efectiv sa ma chinui mancand orez.

Pentru ca am observat: nu e bine sa te fortezi. Poate as fi rezistat in seara aceea, dar cu siguranta as fi facut excese mai tarziu.

Cine stie, poate as fi renuntat si la post!

Alt lucru care m-a surprins: am putut reveni cu usurinta, nu m-a afectat faptul ca am mancat fructe de mare in post.

Alta data, as fi vazut lucrurile in alb si negru, iar daca am mancat de frupt, gata! S-a terminat cu postul.images

Au venit parintii de vineri. Ar mai fi fost 1 zi si jumatate pana la Paste.

Dar am decis sa mananc normal. Pentru ca altfel as fi facut eforturi „supraomenesti”. Care nu m-ar fi avantajat.

As fi tinut postul, dar as fi facut excese mai mari ulterior.

2Multa mancare, prea multa carne de sarbatori. Exagerat. M-am saturat.

M-am abtinut pe de o parte de la prea multa mancare, dar am sfarsit prin a consuma mai mult zilele urmatoare.

Ceva e nevoie sa se schimbe in obiceiurile noastre „traditionale”.

Nici acum nu am reusit sa dau jos cele 2 kg de la Craciun.

Prea multa mancare!!!!

Opriti-va va rog.

Petreceti mai mult timp cu prietenii si copiii decat in bucatarie.

Putem sa aratam ca tinem la ceilalti si fara sa ii indopam „cu dragoste”.

Gata. Aer liber!

O scurta concluzie a experientei mele cu Postul Pastelui:

  • Cea mai usoara metoda sa scapi de burta e consumand mancare raw (cruda). Nu ma refer la carne cruda, desi am servit o data sushi (noroc ca era dezlegare la peste 🙂 ).
  • Mancarea la restaurant e „naspa”. Nu stiu ce pun in ea, dar te umfla si ingrasa. Yacks!
  • Nici un desert nu e mai bun decat cel pe care il poti face acasa. Pe cuvant. Nici unul. Iti vine ceva in minte? Mie nu.
  • Carnea e buna si ea. Am avut imediat energie pentru sport.

In cele cateva saptamani de post, nu prea am simtit nevoia sa fac sport. In schimb, dupa 1 zi de mancat „traditional”, am mers 34 de km cu bicicleta (fara efort).

  • Toate sunt bune, dar proportiile conteaza!

Ce imi doresc pentru mine:

  • 2_d74822_e811493592Mai multa mancare raw
  • Mai multe fructe! Le ador!
  • Legume, Yum.
  • Sucuri si smothie naturale, dulci sau picante, desert sau masa principala, mic dejun, nu conteaza.
  • Branza si lapte cu moderatie, chiar mai putin.
  • Oua cu moderatie, din cand in cand.
  • Dulciuri facute in casa ( si nu ma refer la prajituri cu zahar, sau cu ulei, oua si branza), ci la deserturi delicioase si sanatoase.
  • Spread_a_little_love_by_smileys_4_evaSa nu mai combin grasimile cu zaharul ( nefericita asociere).
  • Sa invat sa asociez potrivit alimentele.
  • Si intr-un final, sa imi fac un program de masa.
  • Vreau sa mananc de placere, sa nu ma abtin de la nimic.
  • Dar ceea ce consum sa imi faca bine 🙂

Va sarut si o viata sanatoasa va doresc!

Lasă un răspuns

