Provocarea Postul Pastelui 2015

imagesAu trecut mai mult de 3 saptamani de cand mi-am propus sa tin post.

Si am reusit!!!

Yey!!!!🙂🙂🙂

Sunt foarte fericita:)

Pur si simplu am vrut sa fac pauza de la carne. Chiar nu mai simteam nevoia, dar se intampla sa mai mananc pentru ca era disponibila in frigider.

Asa ca am profitat de ocazia oferita de Postul Pastelui.

Numai ca asta presupune sa renunt inclusiv la oua si lactate…

Nu-i nimic. Si asa vroiam sa mananc mai multe legume si fructe, verdeturi.

Cum s-a desfasurat provocarea?

Totul bine si frumos la inceput. Ma bucuram de prospetimea legumelor verzi si a fructelor, de germenii de boabe si de lucerna.

hungryApoi…ramaneam fara mancare. Adica fara idei de feluri de mancare.

Si cam faceam putin foamea.

Cateodata imi venea sa musc din masa.

La un moment dat era cat pe ce sa las postul si sa imi fac un ou. Sau sa mananc din carne.

YES_catAm vazut imediat un program super fain pe facebook cu mancarea raw – Provocarea de 21 de zile raw. Initiata de Ancuta Dobre, care iti ofera inclusiv retetele pentru fiecare masa a zilei.

Yes! Yes! Yes! Mi-am zis. Sunt salvata!

Eram ca naufragiatul care vede in zare vaporul.

Se zbate de mama focului, face semne disperate, dar degeaba. Vaporul se departeaza fara sa il vada.

Se pare ca provocarea de 21 zile raw incepea pe 21 martie (adica peste vreo 3 saptamani de la data respectiva).

M-am dezumflat imediat….dar norocul mi-a suras totusi.

Au venit parintii mei in vizita.

Care mi-au facut mancare.

Postul-241x300Daca nu se intampla sa fie cu postul, nu as fi reusit sa nu mananc carne. Sau oua ori branza. Decizia mea ar fi parut un moft si o prostie, pe scurt.

Dar sub umbrela scuzei cu Postul Pastelui, nu numai ca nu a comentat nimeni de ce nu mananc carne, ba chiar mi-au gatit de post. Pana intr-acolo incat nici cu lingura nu amestecau daca s-a atins de o urma de carne din oala cu celalalt fel de mancare.

Mama a facut bors cu legume si orez cu ciuperci, tata fasole prajita si bors cu fasole. Mamaliguta si tot restul.

Mancare gatita… Yes!

Am inteles de ce la un moment dat vegetarienii simt nevoia sa isi prajeasca ceva.

Falafel_ballsPentru ca simt probabil nevoia de niste grasimi, calorii.

Dupa atatea salate, ma apuca si pe mine o pofta de falafel (chiftelute de naut prajit de la libanezi)…

Doar ca la un moment am renuntat si la falafelul cumparat din mall si mi-am facut un desert cremos si onctuos de casa – banane in ciocolata🙂. Voi scrie in curand despre aceasta reteta.

In concluzie, sunt bine mersi.

Vreau sa ii multumesc si lui George care mi-a mai gatit si m-a ajutat sa ma tin de program.

Chiar nu simt nevoia de carne si singurul motiv pentru care as manca mai nesanatos ar fi ca nu imi gatesc. Sau nu stiu ce sa gatesc.

Dar se apropie 21 martie si incepe programul de 21 de zile raw.

10421553_957364297620588_6832306749954802795_n

Cand voi avea retetele + grupul de sprijin.

Acum sunt mai pregatita sa mananc mai mult crud, dupa 3 saptamani de post.

Nu imi propun un regim exclusiv raw, nici pe departe.

Vreau doar sa ma bucur de primavara si de mancare premium🙂

Inspiratie si Pofta Buna,

Irina.

P.S.: Vrei si tu sa vezi despre ce este programul? Click aici.

Un gând despre „Provocarea Postul Pastelui 2015

  1. Pingback: Mic dejun detoxifiant | Irina Gateste

Lasă un răspuns

