Aroma Fericirii

Am fost intrebata care este aroma fericirii mele🙂

red-rose-blooming-oPrimul lucru care imi vine in minte este mirosul trandafirului.

Iti mai amintesti cum miroase? A dragoste neconditionata.

Asta am aflat de la un curs de aromoterapie.

Este uimitor cum plantele, fructele , inclusiv noi oamenii exprimam atat de mult prin felul in care aratam.

Trandafirul infloreste „cu o mie de petale”, se deschide precum inima indragostita de viata.

Iar parfumul lui iti rupe orice sir al gandului. Nu poti decat sa inspiri profund si sa expiri un zambet🙂

Vegetables-and-font-b-fruit-b-font-seeds-red-font-b-Raspberry-b-font-seeds-BonsaiIti place zmeura? Eu ador sa o privesc. Si sa o ating – este catifelta si are o aroma de-ti vine s-o mananci.

Cel mai mult imi place sa o culeg coapta , direct din tufis. Sunt fascinata de cat de usor se desprinde, cat de proaspata si frumoasa e.

Am folosit la un moment dat si ulei de zmeura, am aflat ca este foarte bun pentru regenerarea pielii, chiar si a celei cu probleme ( iritate, cu eczeme).

„Hainuta” catifelata ar fi trebuit sa ma duca de mult cu gandul la protejarea si vindecarea pielii. Dar m-am bucurat doar de minunatia de fruct si de satisfactia de a gasi „caciulitele” rosii printre cregutele cu spini din coltul gradinii.

scrub-pentru-picioareM-am bucurat foarte mult cand am primit cadou o lotiune hidratanta de corp cu zmeura de la Gerovital.

Sunt cosmeticiana, tocmai am cumparat gama profesionala si acest produs mi-a fost oferit cadou de catre Roxana , agentul de vanzari.

Imediat am mirosit-o si  aroma e delicioasa.

Apoi am folosit-o pe corp.

Mi-am propus un program de ingrijire personala, un ritual de frumusete.

Care incepe cu sport si cu hidratarea corpului.

Si noi cosmeticienele avem nevoie sa ne tinem de un program. Pentru ca de cele mai multe ori uitam, neglijam, la fel ca orice femeie. Stii probabil povestea cizmarului fara cizme🙂.

Asa ca am introdus in ritualul meu creme de corp, ulei de masline, unt de cocos, scrub cu zahar si uleiuri naturale, iar acum, lotiunea Hapiness cu zmeura.

La un moment dat vad ca stralucesc. La propriu. Ca zapada sub razele lunii. Pentru ca lotiunea contine particule minerale cu efect de stralucire. Discret si stilat.

Ceea ce ma duce cu gandul la tinerete. Prospetime.

Apropo, stiai ca zmeura „plesneste” de antioxidanti? Intrece de 50 de ori capsunile si de 10 ori rosiile.

Antioxidantii sunt cei care se lupta cu radicalii liberi din corpul nostru, impotriva ridurilor si a degradarii organelor.

Daca acum stii ce imi place sa miros, ce ador sa privesc, vrei sa stii ce fructe mananc?

attractive-heavily-pregnant-woman-11411487Nu pot descrie in cuvinte. M-am nascut cu o pofta nebuna de fructe.

Cand mama era insarcinata cu mine, a stat la coada sa cumpere 10 kg (10! KG!) de piersici.

Iti imaginezi o femeie insarcinata care cere 10 kg de piersici? Fara sa le poata cara dupa aceea?

Bineinteles ca s-a oferit cineva sa o conduca acasa (nu poti lasa o femeie insarcinata cu piersicile in drum).

A ajuns acasa, a pus toate fructele intr-un lighean mare, a luat-o pe cea mai carnoasa, a muscat o data din ea si …Gata ! A fost de ajuns.

Iar cand am mai crescut, pe la 17 ani, am spart orice record de mancat struguri.

O vie intreaga! In 3 saptamani.

Nici nu mi-am dat seama cand am terminat-o. Doar ce o vad la un moment dat pe bunica zicandu-mi cu ochii mari: „Nu mai sunt struguri!”.

Nu era suparata (desi acolo era productia ei de vin pe tot anul), ci efectiv socata.

S-a dus intr-o zi in vie sa manance un strugure, dadea cu mana printre butuci si …nimic!

Cum am reusit?

Eram adolescenta si vroiam sa slabesc.

Atunci nu stiam ca strugurii ingrasa ingrozitor. Dar imi placeau teribil.

Ma trezeam dimineata si direct in vie.

struguriImi luam un castron mare de struguri, ii spalam cu apa din fantana si ii savuram.

( Mai dadeam si la puii de curca si gaina.)

Apoi faceam sport. Multe exercitii fizice.

Pe vremea aceea numaram cu sutele, pana la 1000 de repetari din fiecare exercitiu.

Acum numar pana la 10 :))) (1 secunda, 2 secunde, 3 secunde…hai ca poti…4,5,6,78910 GATA! )

Mai citeam, ma mai invarteam prin curte, apoi din nou la struguri.

Mancare doar o singura data pe zi, la pranz.

joggingDupa aceea, alergare. In spatele curtii. Pana la iaz si inapoi, nu stiu cate ture.

Era cald si ma batea soarele in cap, dar alergam.

Iar restul zilei pana seara tarziu, in vie la struguri.

Negri si lunguieti, negri si rotunzi, cu bobita mica, albi si dulci, albi Tapet Struguri si Vita de vie Mica 02cu coaja tare, roz, albi cu bobita mare… Raiul Strugurilor.

foto_35389Adoram sa ii aleg pe cei dulci, sa vad cum se coc bobita cu bobita de la o zi la alta.

Acum nu mai pot manca atatia struguri. Nici nu mai fac atat de mult sport.

Apropo, am slabit dupa cele 3 saptamani. 3 kilograme. Ma miram de ce atat de putin, pentru ca mancasem doar fructe toata ziua🙂

Strugurii sunt extraordinari, incetinesc imbatranirea celulelor si prelungesc viata inimii.

Contin mult resveratrol, un antioxidant ce creste longevitatea si are actiuni benefice in prevenirea si tratarea bolilor degenerative.

( Mi-am facut acum cativa ani un test ce masoara antioxidantii din corp. Pot sa spun doar ca depaseau graficul lor😀.)


Care este aroma fericirii mele?

tumblr_static_tumblr_m00t9pohuu1rn4fbpo1_500Credinta ca totul este in regula.

Dorinta de a trai in armonie cu ceilalti.

Clipele petrecute alaturi de familie.

Ocazia de a impartasi ceea ce stiu cu ceilalti.

De a invata si a fi smerita in fata maretiei vietii.

Apropo de impartasit cunostinte, vrei sa stii cum sa iti alegi corect crema CC de la Gerovital?

In primul rand, CC cream (Color Control) este noua generație de creme BB, care hranesc si nuanteaza in acelasi timp pielea. Ca un fond de ten lejer, dar hidratant in acelasi timp.

Urmareste aici un video care iti arata exact cum sa alegi nuanta:

FB_promo_caiseDaca ai tenul uscat, ti se potrivesc produsele pe baza de caise din gama Gerovital Happiness , pentru tenul gras cele cu afine, iar pentru tenul normal sunt recomandate cremele cu ingredienti activi din zmeura.

Caracteristica de baza este prospetime. Cum sa te simti si sa te mentii tanar, folosind produse cosmetice inca din adolescenta, fara grija de a incarca tenul cu ingredienti grei ce sunt de ajutor abia mai tarziu, cand pielea noastra devine matura.

FB_promo_afinePoti afla mai multe despre aceasta gama pe pagina de facebook Farmec si pe site.

Incredere si farmec personal,

Irina

P.S.: Tu ai un ritual de frumusete? Sau este ceva ce amani de mult?

Trimite-mi un mesaj si te invit in grupul nostru de sustinere (da, suntem toate cosmeticiene, dar ne confruntam cu aceleasi probleme  ca si tine).

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog Spring 2015.

Sursele fotografiilor:

http://www.farmec.ro/gerovital-happiness/zmeura-pentru-ten-normal.html

becuo.com/smile-your-beautiful

dreamstime.com

7 gânduri despre „Aroma Fericirii

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 3. Ce aromă are fericirea ta?

Lasă un răspuns

