Anunt oficial

writing-writing-31277215-579-6122Anunt oficial ca am incheiat provocarea de 60 Days Writing Challenge.

Daca nu iti mai amintesti de ea, probabil e din cauza ca am inceput-o acum 1 an si jumatate (fix).

Imi propusesem sa scriu in fiecare zi ceva, orice. Timp de 60 de zile.

Nu stiu ce ma mira mai mult:

  • faptul ca a durat 1 an si jumatate in loc de 2 luni
  • sau ca am scris doar 60 de articole in 18 luni.

Stiam de la proiectul anterior (60 Days Challenge – de dezvoltare personala) ca rezultatul va fi cu totul neasteptat.

Si a fost.

Imi propusesem sa scriu despre tot felul de lucruri, si doar o parte s-au adeverit.

Straduindu-ma sa scriu ceva zilnic, mi-am dat seama ca am multe de spus.

Atat de multe, ca stateam pana mai tarziu si nu putea George sa doarma (eram la un moment dat la tara si nu aveam unde sa ma duc in alta parte).

Si dintr-o data iti dai seama ca sunt perioade cand nu iti vine sa scrii nimic. Nu iti vine nici o idee, sau pur si simplu nu se leaga.

Asa ca vorbesti …pardon, scrii prostii.

Ceea ce iti mai taie din elan. Plus ca la un moment dat nici nu-mi mai venea sa stau pana noaptea tarziu la laptop ( casa de la tara era in constructie, era o gaura mare in perete – in loc de soba, si nu il tineam treaz doar pe George, ci si pe parintii mei 🙂 ).

Asa ca… a urmat o pauza lunga. Lunga.

 

 

 

 

 

 

 

dar nu am terminat.

Ma felicit totusi pentru realizarea mea, (am realizat cat de important e sa scrii cand ai chef, dar si cand esti obosit si crezi ca nu ai nimic de spus – rezultatul poate surprinde).

636x388_mancare-de-postNu ma simt descurajata de rezultat, din contra. Imi propun o alta provocare : POST.

Postul Pastelui. 🙂

Rezultatele ma pot surprinde.

Avand in vedere ca nici eu nu cred ca voi reusi cu adevarat sa tin postul, cine stie, poate surpriza e ca voi avea suficienta vointa.

Si flexibilitate.

Si creativitate.

Si feminitate.

Pentru ca imi propun sa gatesc.

  • Sanatos.
  • Gustos.
  • Si de post.

Hai sa vedem ce iese 🙂

Pentru noi inceputuri,

Irina :*.

P.S.: Articolele despre mancare le voi scrie pe blogul meu Irina Gateste

P.P.S.: Poti citi despre „60 Days Writing Challenge” aici:

P.P.P.S,: Provocarea (de succes) de ” 60 Days Challenge” e aici:

P.PPPPPPP S 🙂 Mi-am dat seama ca am numerotat posturile gresit.

De fapt, ultima zi din ” 60 Days Writing Challenge” este chiar lista mea de dorinte din 2015 🙂

Cat de frumos 🙂

Lasă un răspuns

