Ceva nou…

Schimbarile continua…

Azi e luna noua. Se spune ca orice inceputuri sunt de bun augur in acest moment.

Nu am planificat nimic, dar asa s-a intamplat ca astazi sa imi fac o schimbare de look.
11004025_10152616486350544_1515033655_nAm fost impreuna cu Mariana Romanică, o prietena care mai nou, este consilierul meu de imagine. 🙂

Asta da schimbare. In primul rand, chiar am nevoie.

Atitudinea mea fata de haine era (si inca este) … trebuie??? Chiar trebuie? Da. trebuie. Bine. Hai sa scap odata.

Nu scenariul de copil in magazinul cu dulciuri, domnisoara cu flori in par care priveste cu ochi mari, aproape in lacrimi, cum s-a mai deschis un magazin mare de haine.

Sa ma duci la cumparaturi e ca si cum ai duce copilul la dentist pentru ca a mancat prea multe bomboane.

De ce atitudinea asta? Pentru ca nici acum nu m-am impacat pe deplin cu gandul ca am pus brusc 20 de kg si tot astept sa imi iau haine cand voi fi mai slaba.

O prostie. Si mai ales ineficienta. Evident ca doar atunci cand iti iei haine pe masura ta (oricare ar fi ea) incepi sa ai o relatie sanatoasa cu acest corp al tau si automat se armonizeaza de la sine.

Dar lucrez asupra acestei chestiuni. Doar este si pe lista mea de dorinte 🙂

Iar un pas este sa apelez la un consilier de imagine. Sa stiu si eu cu ce-mi sta bine, ce sa-mi cumpar si mai ales, sa observ hainele in magazin, sa nu mai trec pe langa ele gandindu-ma ca oricum nu ma avantajeaza.

11004732_10152616687060544_458719628_nMariana mi-a recomandat imediat schimbarea culorii parului. Sa fie mai usor de intretinut.

Culoarea pe care o aveam era superba, dar ce-i drept, se cam vedeau radacinile.

Am mers la George, stilistul recomandat de Mariana si mi-a ales o nuanta potrivita pentru tipul de piele si de par.

Nu am plecat de acolo pana nu mi-a pus si accente de lumini, asa-numita tehnica „balayage” (da, am cautat pe google sa vad cum se scrie corect).

Nu ma intreba mai mult, pot doar sa-ti spun ca George „a pictat” pe parul meu accente de lumina, asa cum face si in tablourile lui.

Data viitoare imi va face umbre 🙂

Ceea ce ma duce cu gandul la celebrul film „50 Shades of Grey”, dupa celebra carte cu acelasi nume, pe care probabil nu o voi citi niciodata.

Spun asta pentru ca Mariana , chiar in momentul in care scriu, vizioneaza acest film. Cu care m-a innebunit si Ruxandra zilele trecute.

Trecem peste .

10961773_10152616687805544_1952859946_n

Vezi ce tare e George in fotografia asta?

Are o  concentrare  de ninja si din moment in moment ma astept  sa ma tunda  cu degetele asemeni lui Eduard  Scissorhands.

edward-scissorhands-edward-scissorhands-24808022-500-269-1

Este excelent ca profesionist, m-am simtit foarte bine pe  mainile lui.

Si tunsoarea este reusita. S-a miscat la fel de rapid ca  Eduard. Dintr-o data m-am trezit tunsa si aranjata, de credeam ca mi-a pus si produse de styling pentru volum. Nu, totul era din tunsoare.

11004674_10152616664620544_1350292008_nApoi a urmat nebunia cu „balayage” ( care nu sunt suvite, sa fie clar 🙂 ).

Multumesc George pentru schimbarea de look si tie Mariana pentru recomandari.

Abia astept trainingul „one on one” de maine 🙂

( apropo, sa ne spui si noua cum ti s-a parut filmul:) ).

Tot ce pot sa va doresc acum dragilor : Inceputuri cat se poate de frumoase.

Imbratisari ,

Irina.

P.S.: pentru cine este curios, pe George il gasiti la salonul Vogue din rondul Alba Iulia: http://www.vogue.com.ro/

P.P.S.: va recomand blogul Marianei. Multe lucruri interesante despre stil si cum sa fii femeie: http://www.marianaromanica.ro/

10 gânduri despre „Ceva nou…

  1. ce frumos 🙂 Oare chestia asa cu luna si inceputurile mai tine pana maine? ca eu de maine aveam in plan o noua (a enspea oara inceputa) dieta 😀 Pe acelasi principiu: m-am ingrasat, nu-mi mai place sa ma aranjez cu nimic, iau hainele de pe raft din ochi fara sa le probez, cele mai simple si de obicei cele mai negre 😀 Stiu ca nu-i bine, dar sper sa rezolv cu Dukanul. Deci? Tine cu mine luna?

  2. Aha,de aia m-am simtit ciudat ieri.Simteam o energie pozitiva si intensa,ca si cand ceva bun urma sa mi se intample.Sa-ti fie de bine Irina,chiar iti sta foarte bine.Vazandu-te fara ochelari esti alta persoana,si cred ca ti s-ar potrivi o pereche de ochelari ca ai Marianei(par mai transparenti si exprima mai bine trasaturile fetei).Cat despre film si carte sunt de aceeasi parere cu tine,dupa ce am citit cateva critici,mi-am dat seama ca nu este pe gustul meu.Iar despre kg,off si eu am un exces de 20 kg si din cate am incercat pana acum,pot recomanda stilul de viata sanatos propus de Florentina Gionea( Programul Wellness Tricks cu Florentina Gionea).Si pt ca este prima data cand iti scriu,chiar daca te urmaresc de ceva vreme,vreau sa-ti marturisesc ca sunt nerabdatoare sa te cunosc(intentionez sa urmez cursul Sugaring Pro).O zi minuntata iti doresc!

Lasă un răspuns

