Impresii lista dorinte 2015

hama1Tocmai mi-am scris lista de dorinte pentru 2015.

Stii ce am observat?

Ca nu mi-am dorit nimic material.

Ce inseamna asta? Am deja tot ce imi trebuie.

Mi-am dat seama ca pentru a reusi mai mult e nevoie sa lucrez cu mine.

Altfel raman pe loc. Ma invart in jurul cozii.

Inca am dorinte. Ce inseamna asta?

  1.  Stiu ce vreau
  2.  Am incredere in viata
  3.  Sunt lucruri pe care nu le am si mi le doresc
  4.  Am energie, dorinta de a realiza ceva.

Asta e de bine 🙂

Mult calm interior pentru 2015.

Cu drag,

Irina

P.S.: mi-am amintit: mi-am dorit bani. Ceea ce inseamna ca nu am cati imi trebuie :). Dar banii sunt energie. Si sunt un mijloc de a-mi atinge potentialul. E o diferenta fata modul in care imi doream bani inainte.

P.P.S.: citeste lista mea de dorinte aici:https://listadedorinte.wordpress.com/2015/01/25/lista-de-dorinte-2015/

Un gând despre „Impresii lista dorinte 2015

Lasă un răspuns

