Detox dupa Sarbatori

Seven Years to a Perfect Body

A inceput anul, am dat start si programului de remodelare corporala.

In sfarsit. De mult mi-am dorit sa imi fac tratamente corporale intr-un salon, insa am tot amanat.

Pana cand a venit momentul, dar atunci nu aveam nici un chef sa fac sport ( tocmai pentru ca ma mai ingrasasem si era mai greu).

Am zis ca incep lejer, cu o impachetare ( cremuita si apoi asteptat la caldut in patura electrica).

IMG-20150108-WA0002Dar cand am ajuns la salon, o vad pe Ruxandra cum face exercitii la Power Plate.

Mi s-a facut o poftaaa… de sport, instantaneu.

Nu mai aveam rabdare. Sport!

Sa iei taurul de coarne e mai usor decat crezi.

IMG-20150108-WA0011 (1)Am petrecut 30 de minute minunate la Power Plate ( o las pe Laura sa iti povesteasca ce este , in postul urmator), dupa care…

…m-am recompensat cu o impachetare calduta cu Thalassango ( bun pentru slabit, pentru calitatea pielii…

Vezi articol original 102 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

