Bilant 2014

3227468_balanta-desen-animat-vector-aur-desen-echilibraTe intrebi unde s-a mai dus un an?

Si ce-ai facut in 12 luni de cand ti-ai propus sa mai slabesti cateva kilograme, sa te apuci de sport sau sa te lasi de fumat?

Tare mult mi-as dori sa am lista de dorinte pentru 2014.

Am scris-o chiar la inceputul anului, pe 1 ianuarie, dar nu am vrut sa o mai public pe blog.

De ce? Pentru ca eram suparata pe viata. Ca uite, eu mi-am dorit, dar nu s-a implinit.

Situatie care ma dispera.

Am inteles ulterior ca e bine sa nu am asteptari si mai ales ca obiectivele se pot revizui.

Planurile se pot schimba intr-un mod care sa ma avantajeze mai bine.

Dar am pierdut lista. O voi regasi probabil, dar acum mi-ar fi placut sa vad ce imi mai doream la inceputul anului si daca s-a implinit ceva.

De cele mai multe ori nu avem nevoie de o lista sa ne spuna daca a fost un an bun sau unul „naspa”.

wish-listDar de ce nu ne-a mers bine… poate atunci e folositoare o lista cu dorinte.

Cum de?

La inceputul anului suntem plini de entuziasm, la sfarsitul lui suntem plini de scuze.

In ianuarie vedem cea mai buna varianta a noastra, in decembrie ne intrebam de ce nu am primit mai multe de la Mos Craciun. Sau de la viata, in general.

Nu s-a putut pentru ca… pentru ca! Nu mai conteaza.

Hai ca incepe un nou an si de maine…..

Ba conteaza de ce. Stiu ca cel mai greu lucru e sa vedem adevarul gol-golut si sa ne asumam responsabilitatea.

Ce retin sigur din lista mea de dorinte din 2014?

Ca mi-am dorit sa dezvolt afacerea de sprancene pentru barbati.

Ce am facut efectiv in directia asta? ABSOLUT NIMIC.

E adevarat ca am aparut la TV (o singura data) cu informatii despre acest subiect, ca mi s-a cerut un interviu pe aceasta tema  pentru o revista de specialitate…sa spunem ca …a fost ceva ( ca un graunte de nisip intr-un vast desert).

Dar ceva de substanta, o baza, nu am facut nimic.

Pentru ca eram prea ocupata cu altceva.

In mintea mea aveam convingerea ca pentru a reusi in aceasta afacere e nevoie sa imi formez personalul, sa investesc foarte mult in imagine si promovare,sa pun la punct un sistem prin care salonul sa aiba succes, etc… Ceea ce e total adevarat.

Dar daca avansezi foarte greu in ceva ce ti-ai propus, poate ca nu esti pe drumul cel bun.

Adica, daca exista si o alta cale?

Credeam ca mai este o varianta prin care sa obtin aceste lucruri? Bineinteles. O cunosteam foarte bine. Dar mai intai sa pun la punct salonul, sa formez personalul etc….

comfort-zone1Adica sa ignor ceea ce imi doream de fapt, sa imi ocup timpul cu ceva familiar, din zona de confort, sub pretextul ca doar asa se poate. Aceasta este ” ordinea”.

In realitate, imi era frica si nu aveam suficienta incredere in mine.

Din fericire, la sfarsitul acestui an am descoperit „calea”. O stiam , dar acum o vad realizabila in cel mai scurt timp.

In loc sa obtin fondurile necesare din afacerea cu salonul ( pentru care trebuia sa investesc in formarea personalului, in cheltuielile cu spatiul, promovare etc), le voi obtine prin intermediul cartii mele.

Da, am scris o carte ACUM 3 ANI! Si stiam cum sa fac bani din asta inca de atunci!

Dat am facut ceva? Nuuuuuu…..Doamne fereste.

Mai intai trebuie sa formez personalul, sa investesc in imagine promovare, sa inchiriez spatiu pentru un salon frumos etc. etc. Orice altceva. Pentru ca era in zona mea de confort.

Si daca ma blocam intr-un punct, nu puteam merge mai departe cu „planul”. Ma frustram si ma inchideam in mine, nici nu am mai vrut sa imi pun dorinte. Iar anul urmator, chiar daca le-am notat,nu le-am mai publicat pe blog.

When-Our-Comfort-Zone-Becomes-A-Danger-ZoneImi era frica sa fac pasul mare cu acea carte. Mi-era teama sa apar la televizor (desi mi s-a propus de mai multe ori inca de acum 4 ani), era un pas spre necunoscut.

Si toti fugim de ceea ce nu ne este familiar. Chiar daca acolo gasim implinirea noastra.

Revenind, din fericire voi publica aceasta carte direct in engleza 🙂 Cu un editor din Canada care va avea grija de imaginea mea, astfel incat aceasta carte sa aiba un aspect international ( nu ca si cand ar fi fost publicata in Romania). Conteaza.

Iti dai seama ca in mintea mea ma gandeam sa o public mai intai in romana, sa ma promovez asa, sa formez personal, sa fac salonul sa mearga si dupa aceea sa o traduc in engleza etc..

Adica as fi facut asta ” la Sfantul Asteapta”, cum zice vorba romaneasca.

Sunt multumita de decizia mea si aceasta e calea prin care imi pot exprima potentialul, fara sa mai intampin atatea blocaje ca pana acum.

Sigur ca sunt multe necunoscute, frici, credinta pe de o parte ca nu am suficienta incredere in mine…Dar pe de alta parte, stiu ca pot si ca sunt mai mult decat pregatita.

Ca deja am reusit 🙂

Am vrut sa imi fac lista de dorinte de pe acum, dar parca nu merge. Nu e momentul potrivit.

Cred ca pe 1 ianuarie voi avea cea mai buna stare pentru a visa.

Si apoi iti voi impartasi lista.

Tu ce faci pe 1 ianuarie?

Un an fericit,

Irina

Lasă un răspuns

