Eu cu cine votez?

Ciudat, dar ma bucur ca tocmai mi-a expirat buletinul.

Chiar nu am pe cine sa votez. Iar acum, nici nu am cu ce.

Cumva, asta imi ia putina presiune de pe umeri.

Mi-am dorit sa votez. Mult. Nu am reusit.

Mi-am zis ca imi fac buletin pana in turul 2. Dar atunci ce mai conteaza?

Sa votezi raul cel mai putin rau?

:))):)))):))):)) HA HA.

” Daca ar fi cineva pe care sa poti vota cu inima deschisa, un om care e integru, capabil, care ar putea schimba ceva…” imi tot ziceam.

Citat-Ion-Luca-CaragialeStii ce, chiar daca el ar exista, nici nu l-am recunoaste.

Asa ca, pana la urma, avem conducerea pe care o meritam.

Ce putem face mai departe?

Sa schimbam ceva in interiorul nostru.

Pare cliseu,dar asta este schimbarea adevarata.

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

