4. Sa invat sa merg pe bicicleta (dorinta din 2012)

joyrider-1Cum , nu stii sa mergi pe bicicleta?” – e o intrebare la care te astepti cand ai 30 de ani si inca nu stii. Fie ca e rostita sau e doar o ridicare din sprancene.

Cred ca de asta lumea evita sa invete sa mearga pe bicicleta cand au ajuns ” la o anumita varsta”.

Ii mai vezi pe stradutele ascunse din parcuri (unde se refugiaza nu doar sa evite ranirea altor persoane).

Dar de fapt, lumea e mult mai ingaduitoare decat ar crede un „prebiciclist” prea temator de a infrunta criticile publice.

Daca le spui ca esti incepator, lumea nu te mai injura cand esti gata-gata sa intri direct in ei.

1232027377EjGAEKDin contra, zambesc . Iar cand trec din nou pe langa tine, te abordeaza stregareste cu o glumita de genul: ” Dupa atata mers… odihna.” ( eu stand pe banca, ei 2 batranei, spatiu parcurs „cu” bicicleta – 5 metri ;dus-intors 🙂 ).

„Ti-e frica?” – ma intreaba sora mea chiar inainte sa plecam de acasa.

„De ce sa-mi fie frica? – doar nu voi invata acum sa merg pe bicicleta. Merg doar asa, sa ma mai obisnuiesc cu ea.”

Nici sora mea nu stia sa mearga. Tata ne-a luat tricicleta sa o dea altui copil  necajit. Numai ca a uitat sa ia alta copiilor lui.

Totusi, Lexuti a invatat inaintea mea. A avut mai mult curaj. A pedalat fara frica, pana a invatat.

Minunea s-a intamplat si la mine, chiar in acea zi in care nu ma asteptam . Nici nu am pedalat pana am „decolat”, nici nu mi-a dat drumul George – teama mea cea mai mare, ci am mers pe bicicleta aia ca pe trotineta.

Cate-un pic, cate-un pic, pana cand am reusit.

Nu mi-a fost frica de cazaturi pentru ca nu m-am pus intr-o pozitie periculoasa (gen pedalezi pana decolezi).

De fapt, nu am picat niciodata. Doar mi-am facut o multime de vanatai pe picioare.

Dar a meritat.

Reactia celor din jur:” ce tare e cel care a inventat bicicleta..”

Asa e.

prima-bicicletaApropo, cine a inventat bicicleta? Am gasit pe net: baronul german Karl Drais von Sauerbronn. (numai ca trebuia sa mergi cu picioarele atingand pamantul). Destul de convenabil pentru incepatori.

 

 

velocipedA urmat Velocipedul, poreclit si „boneshaker” – „scuturatorul de oase”.

 

 

 

bicicleta-cu-roata-mare

Din cauza limitelor tehnologiei, prima masinarie numita efectiv bicicleta arata cam asa:

 

 

 

Doamnele cu fuste lungi cu corsete au preferat varianta cu 3 roti.tricicleta-pt-doamne

 

 

Iar eu…prefer bicicleta mea (desi cateodata mi-e dor de bicicleta”de oras” pe care am inchiriat-o din parc sa invat ; imi oferea mai multa stabilitate).

Pana acum am aproape 1000 de km parcursi (in traducere – peste 800 🙂 ).

M-am bucurat cand am reusit in sfarsit sa domesticesc fiara din metal.

Dar nu atat de mult ca George.

img_8437Iar prietenii au primit vestea cu strigate de veselie.

Atunci mi-am dat seama cat au suferit ca nu puteau merge cu bicicleta pentru ca nu stiau toti.

Iar tata… i s-a luat o piatra de pe inima.

Acum merg mai bine decat Lexuti (nu ca ar fi un concurs).

In concluzie:

1. Dorinta indeplinita

2. Lumea e mai ingaduitoare decat credem

4. Sa mergi pe bicicleta este super!

3. Cel care a inventat-o este foarte tare.

Cu drag,

Irina

P.S.: Acum asteptam (cu rabdare) sa invete si mama, si sora lui George.

P.P.S.: Biciclete 🙂

0alfK
Transparent-Glass-Bicycle-FunRocker.Com-1
4

thomas_coyle-Bicycle Made of Tree Branches_1024

article-0-16B37166000005DC-54_634x454

mirror-wheels

150676983503_F4DwmEkf_l

article-0-128FBBD0000005DC-438_964x551

richietrimblestoopidtallbike1

Bicycle of the future - bike with amazing design - 07 mje-2467874

 

Amazing_Bikes_13

Street-Bmx-Amazing-Bmw-Pin-Bicycle-Bike-Vector-Dad-Son-Bird-Sunset-Graphics-On-509511

walking-bike funny-amazing-cute-dogs-pets-riding-bicycle-bike-pics-images-photos-pictures-21 minivelo-worlds-tiniest-bike chameau nicolay-aldunin-miniature-needle-bicycle Future-Police-Bicycle-By-Ciprian-Frunzeanu-02 seesaw-bike-02

 

Amazing-Bike

36codeprojectdownload-2472372 Ron-Arad-Bike-1

article-0-02CB667000000578-391_468x313noah_fcssh_58thomas_coyle-Circle Shaped Bicycle_1024

amazing8wheelerbycyle_tblbj

 

thomas_coyle-Amazing Bicycle_1024 242417,xcitefun-new-design-bicycle-2 huge_bike

 

2 gânduri despre „4. Sa invat sa merg pe bicicleta (dorinta din 2012)

Lasă un răspuns

