Mos Nicolae (Ziua 49 Writing Challenge)

20131205_224222Anul acesta nu numai ca nu am scris o lista de dorinte cu ocazia vizitei misterioase a lui Mos Nicole.

Pentru ca am uitat cu desavarsire de aceasta ocazie.

Stiam ca este pe 6 decembrie, dar iar am uitat ca Mosul vine in seara de pe 5, nu de pe 6.

George a facut tot posibilul sa ramana o surpriza pentru mine. A raspuns el la telefon cand ma suna mama, s-a folosit de un pretext sa cumpere din mall flori, decoratiuni si dulciuri.

Cand a ajuns acasa a aranjat foarte frumos decoratiunile pe hol, a pus dulciurile in ghetute, florile alaturi…

Cum am reactionat eu?

Am auzit ca a ajuns acasa, l-am salutat din sufragerie si ma intrebam de ce nu intra mai repede in camera.

Nu m-am oprit din exercitiile mele fizice. Nu de alta, dar e un avantaj cand mananci ceva mai mult: ai energie pentru sport.

De vreo luna fac in fiecare zi niste exercitii fizice de pe youtube. Ii multumesc Alinei ca mi le-a aratat.

George ma tot intreba cat mai am pana termin („pentru ca vrea sa dea mai tare televizorul”).

Imediat am pus un alt video de vreo 12 minute.

„Dureaza mult?” Nu m-am stresat: oricat ar fi vrut sa auda mai bine la televizor, era cu mult mai important ca eu sa fac sport.

Termin intr-un final, sunt terminata si la propriu, trec val-vartej prin hol direct la dus.

Ma spal pe fata cu gel, ma dau cu crema, intr-un final ma intorc spre camera.

Ies din baie si ma surprinde un om de zapada si un ghiveci cu flori. Stateau pe hol, in fata usii.

„George! Ce e asta? ” „Ce se intampla?” Ii strig eu inca stand in fata usii de la baie.

Nici nu mi-am dat seama din primul moment.

Chiar nu stiam ce se intampla.

Ma gandeam ca e ceva legat de sarbatorile de iarna, dar….

Intr-un fnal, m-am prins. Am vazut apoi si ghetutele cu dulciuri.

Bucuria mea era amestecata cu putina tristete si vinovatie ca nu i-am luat nimic lui George.

Cadoul lui a fost pana la urma sa se amuze de reactia mea si sa povesteasca in dreapta si in stanga despre cum am uitat de Mos Nicolae.

Chiar credeam ca vine pe 6 seara…

Dar surpriza a meritat.

Inca nu am mancat din ce am primit, insa o bombonica din ciocolata cu visine si alcool ma asteapta.

Tu ai primit dulciuri?

Ai mancat?

Inseamna ca ai destula energie pentru putin aerobic:

https://www.youtube.com/watch?v=dILstcZ78nc

Glumeam.

Bucura-te de dulciuri.

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

