Talent Latent – Desen (Ziua 48 Writing Challenge)

Toti stim ca putem, dar uneori ne incapatanam sa credem contrariul.

Eu nu pot sa desenez, de exemplu. Dar vreau , pentru ca ma ajuta pe plan profesional.

Nu voi deveni pictorita si nici nu voi avea vreodata o expozitie cu desene din creion, insa am nevoie de anumite abilitati pentru a putea desena sprancene.

20131017_215301Mama mi-a spus sa desenez dupa o carte de colorat. Eu ma gandeam sa pun o hartie transparenta deasupra si sa desenez pe contur.

Nuuu....mi-a spus mama. ” Te uiti doar la imagine si desenezi separat pe o foaie.”

” Nu pot!” ..sar eu in sus.

„Nuu..Nu! Nu! Asta nu pot! „

Atunci mama a luat foaia de hartie si a inceput sa deseneze. Mergea repede , chiar daca nu era exact, insa incepea sa semene.

20131017_215527Am fost surprinsa, am urmarit-o cum are rabdare sa faca toate detaliile, cum vede in primul rand toate micile decoratiuni de pe vestimentatie.

Am prins curaj si am vrut sa fac si eu.

Mama mi-a spus sa iau o radiera si creionul mecanic pe care l-am primit cadou chiar de la ea.

Apoi a stat langa mine si m-a ghidat la fiecare pas.

George era pe acolo si a spus din start: ” Irina? Talent la desen? Nici vorba ! NICI VORBA!!!”

20131017_220450

Dupa cateva minute si-a inghitit vorbele. Ba chiar m-a rugat ca primul meu desen sa i-l dau lui.

I l-am facut cadou cu cea mai mare placere.

Tu ce talente latente ai?

Bunicul meu desena frumos, iar mama mi-a spus ca de mica si-a dat seama ca eu am talent la desen, iar sora mea la sculptat.

 

 

20131017_215333

Sun-o si tu pe mama ta🙂

Cu drag,

Irina.

P.S.: Ai vazut filmultetul cu degetelele dansante de la picioare? https://www.youtube.com/watch?v=L0AhpzqU2Qw

Pe asta nu stiu de unde am mai mostenit-o.

Lasă un răspuns

