Dansul Degetelor (Ziua 47 Writing Challenge)

Iti amintesti momentele placute ale copilariei? Acel ceva pe care il impartaseai impreuna cu cei dragi?

dansEu n-am crezut niciodata ca „dansul degetelor” este ceva atat de special in amintirea mamei si surorii mele.

Ce mare filozofie? Sa dansezi cu degetele de la picioare? De ce le place atat de mult?

Mi-au spus ca pur si simplu este un lucru pe care ele nu il pot face. Si de asta e atat de interesant.

De dragul vremurilor trecute si cu speranta ca mai pot inca misca degetele de la picioare, m-am descaltat si a inceput show-ul:

https://www.youtube.com/watch?v=L0AhpzqU2Qw ( Click pe link sa vezi video-ul)

De putine ori mi-am pus degetelele la treaba. Ultima data a fost acum vreo 8 ani, poate chiar mai mult.

Mama imi spunea ca oricat de suparata era, uita de toate cand incepea „reprezentatia”.

Poate ar fi cazul sa exersez de acum incolo. Nu stii niciodata cand e nevoie de un dans al degetelor.

Cu drag,

Irina

P.S.: incearca si tu pentru ai tai. Poate iti descoperi un nou talent 🙂

P.P.S.: Vezi video aici :https://www.youtube.com/watch?v=L0AhpzqU2Qw

Lasă un răspuns

