Talentul e bun, dar nu suficient (ziua 46 Writing Challenge)

imagesCare e diferenta dintre talent si experienta? Vezi dintr-o perspectiva simpla, sub forma unei retete de bucatarie , compusa din cateva ingrediente.

Cum poate acelasi bucatar, folosind ingrediente identice sa obtina rezultate diferite de la cer la pamant?

Iti place puiul?

Citeste povestea pe blogul meu despre gatit:

http://irinagateste.wordpress.com/?p=535&preview=true

Uite un preview:

E oficial!  Nu stiu sa gatesc, dar am talent.

Asta stiam si eu.

Dar se pare ca nu este oficial pana nu o spune altcineva, cu un simt foarte critic, as putea adauga.

Este vorba despre George, prietenul meu.

Cum a ajuns la aceasta concluzie?

ratatouille-egoCateodata fac o mancare atat de buna, incat imi da nota 10+. Sau 11. Cateodata si 12.

Ti-am spus ca are un simt critic foarte dezvoltat? Adica atunci cand imi da nota, o compara cu orice mancare pe care a servit-o sau ar putea-o gasi in orice restaurant… Citeste continuarea aici:

http://irinagateste.wordpress.com/?p=535&preview=true

Lasă un răspuns

