Romania-Ungaria: 0-2 (Ziua 45 Writing Challenge)

Ai vazut meciul din seara asta?

Eu da. Dar nu ai sa ghicesti niciodata de unde.

Nu, nu de pe stadion.

Dintr-un restaurant…din Germania.

Am cautat un restaurant cu specific romanesc si am gasit unul singur. Unicul din tot Koln-ul, deschis doar de cateva luni.

Baietii au fost foarte bucurosi. Mai ales ca din meciul Romania-Ungaria au prins doar 15 minute pentru ca in restul timpului si-au stors creierii sa rezolve conexiunea la internet si sa gaseasca un post pirat care sa transmita meciul on-line.

De data asta, vedem comod meciul la un restaurant romanesc, si il prindem de la inceput.

Zis si facut.

Ne-am rezervat o masa in fata televizorului, iar seara am plecat spre locatie.

Noi suntem 5, asa ca am avut nevoie de un taxi mai mare.

Dar cum domnisoarele de la receptie nu s-au sinchisit sa acorde prea mare importanta, a venit unul normal, cu 4 locuri.

Revenim cu problema si de data asta ne-a chemat unul cu 5. Doar ca sa vedem intr-un tarziu ca tot cu 4 locuri era.

Sa nu pierdem meciul, decidem sa luam doua taxiuri.

30 de minute si 30 de euro mai tarziu, ajungem la restaurant.

E o pasare, e un avion, e un bar, o crasma sau o bodega? Nu…e chiar restaurantul romanesc care nu avea nici usa la intrare.

A fost nevoie sa ocolim garduletul din foi de porumb sau nu mai stiu ce era acela sa vedem totusi daca ramanem sau nu.

Prima reactie a fost de soc, apoi sa plecam naibii de aici, altii se gandeau ca pierd meciul, ori ca mancarea e proasta, compania neplacuta, unii isi faceau calculul si vedeau ca cat i-ar costa cele doua taxi-uri pe drumul spre casa.

Dupa o sporaovaiala ba in romana, italiana, engleza si germana, intr-un final ne decidem: Plecam.

Cu orice pret, nu stam aici. Chit ca pierdem meciul, ramanem cu burta goala sau platim taxiul cat ne-ar fi costat toata cina.

Taximetristii ne recomanda un restaurant turcesc. Bun ca la Istambul.

Ne-am luat cu totul gandul de la meci. Deceptionati, ajungem la destinatie.

Ne-am bucurat nespus cand am vazut un televizor desupra usii de la restaurant. Nu cred ca ai vazut vreodata doua femei care n-au nici o treaba cu fotbalul sa se bucure atat de mult ca vad un meci .

Parca ni s-a luat o piatra de pe inima. Piatra fiind supararea prietenilor nostri care mai-mai sa sufere ba o depresie, ba de o problema cu inima.

Nu i-a ajutat nici ca Romania a luat o bataie dureroasa si rusinoasa cu 0-2, ultimul gol venind chiar in ultimile minute.

Dar in schimb mancarea a fost minunata si servirea buna.

Eu personal nu mi-as fi dorit sa castige Romania in timp ce bucatarul turc ne prepara mancarea. L-am vazut cum mai venea sa urmareasca meciul.

Timpul petrecut acolo a fost placut, am auzit cantandu-se la multi ani pentru un cuplu care aniversa anii de la casatorie, langa noi un grup mare sarbatorea incheierea campaniei electorale…s-au filmat, s-au bucurat, totul a fost la superlativ.

Iar la sfarsit, am avut parte si de un taxi cu 5 locuri (de fapt cu 8, dar noua ne-au fost de ajuns 5).

Aceasta experienta a venit pe fondul altora despre care nu am apucat sa iti povestesc.

Au fost mari probleme cu mancarea in Germania, multe dureri de stomac si de cap, enervari si intepari de inima, greva foamei si bataturi la picioare, toate astea la preturi premium.

In seara asta am ajuns la mancare buna si am mers direct la tinta, dar am platit 170 de euro doar pe taxi.

Restaurantul romanesc era la mama naibii in cealalta parte a orasului, iar cel turcesc, cine mai stie pe unde.

Taximetristii in schimb foarte de treaba.

Ma amuza toata situatia asta.

Am invatat ceva din calatoria asta, poate voi scrie si pe blog.

Am in minte doar o singura fraza:

Picatura chinezeasca pe mancarea germana.

Ce inseamna asta, vedem mai incolo.

Cu drag,

Irina.

P.S.: Daca tii neaparat sa vezi un meci de la inceput intr-o tara straina, tine seama si de diferenta de fus orar (pe langa altele)

Lasă un răspuns

