De ce ti-e frica…(Ziua 43 Writing Challenge)

Do what you fear and the fear will disappear.  David J Schwartz

Asa spunea cineva: ” Fa lucrul de care iti este frica si frica va disparea.”

N-am mai scris de ceva timp pe blog de frica sa nu spun aberatii.

Desi sunt in mijlocul provocarii de 60 de zile, deci mi-am propus sa scriu zilnic ceva, orice. Oricat de mic sau de stupid.

Si totusi…

E usor sa revii incet-incet la fostele obiceiuri.

Mai intai mi-am spus ca ma voi bucura de ziua respectiva si nu ii voi mai tine pe altii treji doar ca sa imi scriu eu postul. Nu se intampla nimic daca nu scriu o zi. Este ceva mai important decat asta.

Logic si rezonabil, nu-i asa?Asta dupa ce zilele trecute nu il lasasem pe George sa se odihneasca pentru ca stateam pana tarziu sa butonez la calculator (si imi atrasese atentia asupra acestui lucru).

Dupa alte cateva zile, prietenii au inceput sa imi spuna ca le plac articolele. M-am bucurat, insa a venit o perioada in care eram foarte obosita, cu moralul la pamant , nu aveam nici o idee si in nici un caz nu puteam pastra standardul.

Asa ca nu am mai scris postul zilei. Desi a fost o greseala. Scopul nu era sa scriu ceva sa placa lumii, ci doar sa scriu.

Acum la fel, acelasi lucru.

Asa ca scriu. Daca imi este frica sa scriu, scriu.

Daca imi este frica sa …(pastrez secret momentan) este timpul sa actionez.

Cu cat asteptam mai mult sa prindem curaj sau experienta, cu atat ne departam mai mult de ceea ce ne dorim, ne pierdem increderea in noi insine si ni se face si mai multa frica.

Putem chiar renunta complet si sa traim cu regretul ca am fi putut trai altfel dar nu am avut suficienta incredere.

Sau mai rau, sa ne multumim cu o stare de fapt neplacuta, nepotrivita, mica, depreciativa, sa gandim ca nu se poate, nu exista, nu sunt suficient de bun, nu am noroc , asta e viata mea si nu-mi pot schimba soarta. E prea tarziu, sunt prea in varsta, etc. etc. etc.

Tie de ce anume iti este frica?

Lucrurile de care iti este teama le traiesti chiar acum, chiar daca nu esti intotdeauna constient de ele.

office-april22-mess1Daca te temi sa nu pierzi timpul si din cauza asta nu te opresti sa faci putina ordine, ghici ce? Dezordinea in care te afli te va face sa nu te poti concentra, focaliza pe ceva si in consecinta, chiar pierzi timpul.

Daca ti-e frica sa nu pari inadaptat intr-o situatie sociala, ghici ce? Vei fi mai tacut de teama sa nu spui o prostie, vei sta intr-un colt sa nu atragi prea mult atentia si in consecinta, ceilalti te vor vedea ca fiind mai ciudat.

spinach-in-teeth-280x280Imi amintesc de o faza dintr-un film: In mijlocul unei petreceri, o femeie povesteste prietenilor :

” Horoscopul spunea ca astazi ma voi face de ras in fata multor persoane importante, m-am straduit sa fiu mai placuta si totul a decurs foarte bine!”

Ca imediat prietenii sa ii spuna ca are spanac intre dinti.

De ce ti-e frica, de aia nu scapi.

Asa ca,

Indrazneste!

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

