Eu cand vreau sa fluier, fluier! (Ziua 41Writing Challenge)

eu-cand-vreau-sa-fluier-fluier-340591lAi vazut filmul?

Este despre un tanar care isi risca libertatea pentru a obtine ce isi doreste. Foarte fain.

Eu nu risc nimic acum, ci cand vreau sa fluier, fluier.

Cand vreau sa citesc, citesc, cand sa fac sport, fac, iar cand vreau sa stau degeaba ar fi bine sa fac exact asta, fara sa ma stresez sau sa ma simt vinovata.

Am unele perioade in care am un elan foarte mare in a crea, a scrie, a lucra necontenit.

Altele in care fac cu mare usurinta efort fizic, uneori pot fi foarte linistita si echilibrata.

Astazi nu am avut chef sa fac mai nimic. Pe de o parte, m-am bucurat de atmosfera de vacanta creata de sarbatoarea Sf. Maria.

M-am simtit ca si cum ar fi fost duminica.

Spre seara am avut impulsul sa fac putin sport. Mi-a fost usor.

De curiozitate, mi-am verificat bioritmul.

showbEste un program care iti calculeaza (in functie de data nasterii) la ce nivel se afla astazi bioritmul tau fizic, emotional, intelectual etc. (in P.S. gasesti link-ul sa iti calculezi si tu).

Ma asteptam ca cel fizic sa fie ridicat, iar cel intelectual scazut. Corect.

FIZIC: 63% EMOŢIONAL: -90% INTELECTUAL: -76% BIORITM GENERAL: -34%

Nu e de mirare ca astazi nu am avut cine stie ce viziune stralucitoare asupra vietii, in general.

Conform teoriei bioritmurilor, suntem mai creativi in anumite perioade, dupa care in unele zile gasim cu greu inspiratia. La fel cu ritmul fizic, uneori avem mai multa energie, alteori parca avem pietre de moara legate de picioare.

Atunci, de ce sa ne fortam sa facem ceva cu orice pret? Poate e mai bine sa abordam situatia strategic.

Da, nu pot sa fac sport acum, imi e greu. Dar in loc sa abandonam, e bine sa stim ca poate peste cateva zile, sau o saptamana vom fi mult mai capabili sa facem cata miscare ne dorim.

La fel cu lucrul la anumite proiecte, gasirea de solutii ingenioase, chiar si starea noastra de spirit. In unele zile ne simtim fantastic, in altele putem sa fim chiar deprimati, negativisti, asta e.

Este doar o faza, va trece.

De aceea, sa nu renuntam. Sa asteptam doar momentul potrivit.

Sa nu ne invinovatim. Nu ne foloseste la nimic, din contra.

Sa nu ne fortam, ci sa gandim strategic. Nu e nimic daca nu faci un anumit lucru acum. Va veni un timp mai bun pentru asta.

Cand ai un imbold, un impuls sa faci ceva, actioneaza! Nu gandi ca faci mai tarziu, ca incepi de maine, ca asta nu face parte din rutina ta, etc…

Daca vrei sa te misti, misca-te.

Vrei sa stai in pat, stai.

Vrei sa scrii noaptea pe calculator, sari peste somn.

Vrei sa mananci o prajitura, mananca.

Vrei sa fluieri, fluiera!

Cu drag,

Irina.

P.S.: Calculeaza-ti aici bioritmul:  http://www.calcule.ro/Calcul-Bioritm/Bioritm-Fizic-Intelectual-Emotional.aspx

P.P.S.: Daca stii un prieten care are nevoie de informatia asta, da un Share.

Lasă un răspuns

