Viata la tara (Ziua 34 Writing Challenge)

Am plecat din Bucuresti cu gand sa stam un weekend la parinti si am ajuns sa stam o saptamana la bunici.

Cum asa?

Pai cand ajungi la casa de la tara, vezi dealuri inverzite in fata, aer proaspat, rosii coapte pe vlastar… tie ti-ar mai veni sa pleci?

Mai ales daca stai intr-un oras prafuit cum este Bucurestiul.

20130804_090902Casa in care stam acum este noua. Este in stadiul final de constructie, nu e finisata inca.

Ne-am pus niste plapume pe covor si suntem tare fericiti.

Casa din copilaria mea a ars din temelii. Doar cateva poze mai am drept marturie ca a existat.

Acum amandoua bunicile stau aici.Sunt batrane si avem pe cineva care sa aiba grija de ele.

E un moment bun sa fiu in preajma lor:).

Nu ma asteptam sa ma napadeasca atatea amintiri doar dupa o noapte de stat aici.

Imi amintesc perfect fiecare camera, indeltnicirile mele, cum faceam sport, cum am mancat odata toata via bunicii.

Da, m-ai auzit bine.

vie cu struguri albiO vie intreaga, nici prea mare , nici prea  mica, dar destul de mare. Bunica planuia sa scoata cateva butoaie bune de vin.

Aveam vreo 17 ani. Si vroiam sa slabesc.

Atunci nu stiam ca strugurii ingrasa ingrozitor. Dar imi placeau teribil.

Ma trezeam dimineata si direct in vie.

struguriImi luam un castron mare de struguri, ii spalam cu apa din fantana si ii savuram.

Mai dadeam si la puii de curca si gaina.

Apoi faceam sport. Multe exercitii fizice.

Pe vremea aceea numaram cu sutele, pana la 1000 de repetari din fiecare exercitiu.

Acum numar pana la 10 :))) (1 secunda, 2 secunde, 3 secunde…hai ca poti…4,5,6,78910 GATA! )

Mai citeam, ma mai invarteam prin curte, apoi din nou la struguri.

Mancare doar o singura data pe zi, la pranz.

joggingDupa aceea, alergare. In spatele curtii. Pana la iaz si inapoi, nu stiu cate ture.

Era cald si ma batea soarele in cap, dar alergam.

Iar restul zilei pana seara tarziu, in vie la struguri.

Negri si lunguieti, negri si rotunzi, cu bobita mica, albi si dulci, albi cu coaja tare, roz, albi cu bobita mare… Raiul Strugurilor.

struguri Tapet Struguri si Vita de vie Mica 02 Tapet Struguri si Vita de vie Mica 06 SONY DSC struguri-negri foto_35389 feteasca-regala

Adoram sa aleg strugurii copti, sa ii vad peste cateva zile pe altii ca sunt numai buni de cules, uneori doar cateva bobite erau coapte si dulci.

In 3 saptamani via era gata. Nici eu nu mi-am dat seama ca am mancat chiar tot.

Numai ce a fost bunica odata sa isi ia niste struguri pentru ea si dadea cu mana prin tufe, nu mai gasea nimic.

Asta a fost.

Cu cat crezi ca m-am ingrasat?

Am slabit. Vreo cateva kilograme. Ce-i drept, ma miram de ce numai atat.

Avand in vedere ca am facut atata sport si am mancat doar fructe aproape toata ziua.

Acum nu as mai putea manca o vie. Pentru ca nu mai fac atata efort fizic, cu siguranta.

Altfel, m-as incumeta. De fapt, ar fi chiar o placere.

morus_nigra_fruechte_4_-_150507bunImi pare rau ca am ratat sezonul dudelor.

Copacii vecinilor sunt in siguranta.

Cu drag,

de la tara,

Irina.

 

 

Lasă un răspuns

