Super-Papanasul Laguna Verde (Ziua 22 Writing Challenge)

32083Ai mancat vreodata papanasi la Laguna Verde?

Am asteptat putin pana ne-a venit comanda,

limonada era prea acra,

insa cand au venit papanasii…

WOW. M-a surprins.

Nu am avut inspiratia sa fac o poza.(aici e una de pe net, care paleste in comparatie).papanasi 000

Era un super-mare papanas si alaturi fructe cu frisca si menta proaspata.

Ai incercat vreodata papanasi cu menta? Wow.

Nota 10 pentru desert.

Iti recomand sa treci pe acolo pentru Super-Papanasul.

Am auzit ca si pestele e bun, dar n-am incercat.

Privelistea e placuta,

imi place sa mananc pe malul apei.

Sper sa iti placa si tie.

Cu drag,

Irina.

P.S.: Laguna Verde este la 15 km de Bucuresti, in Balotesti. Aici este site-ul: http://www.lagunaverde.ro/

6621677-537530-young-woman-drinking-tomato-juiceP.P.S.: Astazi am scris si despre Sucul Zilei: „Light-Hranitor”, cum l-a descris George. Citeste aici:http://irinagateste.wordpress.com/2013/07/21/light-hranitor-sucul-zilei/

Lasă un răspuns

