Toate la timpul lor (Ziua 21 Writing Challenge)

Stii ce?

Cand vrei sa faci ceva, fa.

943087_10151457760591275_1230264593_n

 Nu mai amana, nu te mai gandi, razgandi, apoi despica firul in patru pentru ca dupa aceea sa uiti si cand iti amintesti sa te mai gandesti un pic.

thinker

De exemplu, aveam atatea lucruri de spus.

Ma gandeam: „sunt aranjata pentru cateva zile cu post-urile.”

Dar stii ce?

Degeaba ai ceva daca nu stii cand sa-l folosesti.

Ca si cum ai vrea sa castigi o partida de sah scotand regina inainte sa o aperi cu un pion.

stock-photo-5187063-the-chess-queen-has-fallen

Degeaba vreau eu sa povestesc despre o metoda interesanta de organizare daca nu o scriu atunci, cand imi vine.

Sau macar in timpul zilei. Cand sunt entuziasmata si „in priza”, asa cum e orice om care isi doreste implinirea unui obiectiv.

Acum seara, cand sunt foarte relaxata si aproape adormita nu mai pot eu de super metoda de organizare.

images

Asa ca, toate la timpul lor.

De cate ori nu am ratat ceva doar pentru ca l-am amanat.

Chiar si lucrurile mici, cum ar fi posturile de pe blog.

Daca nu esti in starea propice, nu mai ai aceeasi experienta.

Sigur pofta vine mancand,

dar acum nu mi-e foame,

mi-e somn.

Noapte buna🙂

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

