Meditatie (Ziua 20 Writing Challenge)

meditatieAi meditat vreodata?

Eu de foarte putine ori. In mod constient, cel putin.

Prima data in timp ce citeam un articol despre cum sa meditezi (iti dai seama cata eficienta; citeam fiecare fraza si dupa aceea „aplicam”). Si totusi, au fost efecte.

Apoi doar ghidate de cineva. Adica persoana respectiva vorbeste ,te indruma pe tot parcursul meditatiei.

Nu risti sa adormi, nici sa te ridici dupa 30 de secunde din cauza ca nu ai stare.

Dar e mult mai mult de atat cand ai un maestru care ghideaza meditatia.

Te ajuta foarte mult din punct de vedere energetic, creste calitatea si eficienta intregii experiente.

nicolaie-stoian-–-meditatii-alchimice-ghidate~l_5111870Ti-am povestit acum cateva zile ca am cumparat un CD cu meditatii ghidate de Nicolae Stoian (gasesti in P.S. link-uri utile).

Scopul este sa practic si acasa, am vazut ca rezultatele sunt fantastice.

Enorm de multa energie (parca eram pusa in priza), relaxare totala, regenerarea organismului, pace si liniste (efectiv nu-mi mai auzeam gandurile- pentru ca nu mai erau; nici zgomotele de afara pentru ca linistea interioara se auzea mai tare).

Ce mai, intri in contact cu propriul, corp, suflet, treci de minte, o saluti in treacat si simti cu inima, cu toata fiinta.

Dar nu aveam rabdare, nici suficienta vointa, nici cunostinte si poate nici incredere sa fac singura acasa.

Situatia se schimba cu CD-urile din dotare.

Astazi am ascultat prima data. De fapt, am si meditat.

Ce m-a surprins?

Ca am pierdut notiunea timpului. Nici nu mi-am dat seama cand au trecut cele 30 de minute.

Ca am putut vizualiza un raspuns primit chiar daca tocmai vorbisem la telefonul pe care am uitat sa il inchid.

Da, am preluat apelul gandindu-ma ca sunt pe la jumatate. Apoi am reintrat in meditatie si mi-am dat seama ca urma partea finala si cea mai importanta: sa te asculti si sa primesti un raspuns, o indrumare. Si am primit,chiar in conditiile astea.

M-am bucurat ca am putut sa imi acord timp pentru mine si sa descopar o perspectiva mai profunda de a-mi privi viata si alegerile.

Asa ca iti recomand din tot sufletul sa experimentezi cu meditatia.

deep-breathingNu trebuie sa fie elaborata, e suficient sa te observi cum respiri, sa fii in prezent, in AICI si ACUM.

Sunt absolut convinsa ca eu cand lucrez intru intr-un fel de meditatie.

Ma concentrez doar in momentul prezent, sunt doar eu si clienta, am o stare cat buna, mai deschisa, ganduri cat mai pozitive pentru a avea un rezultat excelent.

Nu conteaza doar ce stii, ci si cum sa aplici. Cum sa pui suflet.

deep-breathE usor, doar Respira.

Si fii constient ca respiri.

Si straduieste-te sa faci asta mai mult de 30 de secunde.

Cu drag,

Irina.

P.S.: click daca doresti mai multe informatii despre Nicolae Stoian :http://romanianwellness.wordpress.com/2013/04/22/ce-se-intampla-la-o-consultatie-cu-mine/

P.P.S. :aici gasesti postul despre „Bufetul Suedez pentru Suflet”, locul unde am facut o meditatie karmica ghidata de Nicu:https://listadedorinte.wordpress.com/2013/07/15/ziua-16-writing-challenge/

P.P.P.S.: Intotdeauna INCHIDE TELEFONUL cand meditezi 🙂

Lasă un răspuns

