Frica de Respingere (ziua 18 Writing Challenge)

I__m_not_Here_by_lojuroporparisAi trait vreodata senzatia ca vrei sa dispari, sa fii invizibil sau sa stergi cu buretele ceva? O promisiune sau o decizie, de  exemplu.

Sa fugi practic de o experienta pentru ca ti s-a facut frica? Sau pentru ca nu te consideri suficient de bun sau de interesant…ori poate nu vrei sa dezamagesti pe cineva sau poate sa nu iti strici imaginea.

Eu am trait senzatia asta chiar mai devreme, cand am vrut sa ma sustrag de la a scrie in fiecare zi ceva, asa cum mi-am propus.

Am vrut sa sterg cu buretele seara asta, sa ma fac ca nu exista o a 18-a zi de „Writing Challenge” si poate nu va baga nimeni de seama.

De ce ? Pentru ca m-am gandit ca nu am nimic interesant de spus astazi. Da, puteam sa scriu despre „Sucul Zilei”. Dar doar atat?

Dintr-o data nu mai era suficient de bun. Desi mi-am propus sa scriu orice, chiar si „Salut”.

Ti s-a intamplat vreodata ceva de genul acesta?

imgresCand vrem sa fugim, sa scapam dintr-o situatie este ca si cum ne-am ingropa capul in nisip asemeni unui strut.

Doar pentru ca alegem sa nu vedem ce nu este in regula nu inseamna ca problema a disparut.

Si ce anume nu vrem sa vedem?

Ca ne simtim respinsi de ceilalti (poate fi adevarat sau nu), ca respingem parti din noi insine, ca nu ne simtim suficient de valorosi , ca ne este frica sa  nu fim raniti.

Ca facem la randul nostru ceea ce nu ne place sa ne faca altii.

RM8d717813Fugim inainte sa ne simtim „alungati”, nedoriti de cineva , ne ascundem de teama ca ceilalti sa nu ne vada asa cum ne vedem noi uneori, devenim invizibili, stersi, in mod intentionat ca sa ascundem faptul ca ne este frica sa nu fim trecuti cu vederea de toti ceilalti.

Fugim dintr-o situatie cand nu constientizam ca suntem suficient de buni doar pentru ca existam.

Cand ne prezentam undeva, cand intram pe teren necunoscut sau pur si simplu cand scriem pe un blog suntem suficient de valorosi doar pentru ca suntem.

Avem dreptul sa facem greseli,sa fim geniali sau sa nu iesim cu nimic in evidenta.

Nu trebuie sa demonstam nimic nimanui, nici macar noua.

Si dintr-o data esti prezent la respectivul eveniment, zambesti, scrii un post, esti acolo si e ok.

un-strut-a-iesit-la-plimbare-pe-o-strada-din-pitesti-90622

Te vei simti mult mai bine decat daca ramai in zona de confort.

Stii definitia esecului, asa-i? ” Sa incerci sa faci pe plac tuturor.”

Dar culmea cruzimii o stii? ” Sa sperii un strut pe ciment.”

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

