Pe gustul meu (Ziua 17 Writing Challenge)

Astazi George a gatit peste cu legume.

Am felicitat bucatarul.

A zambit pe sub mustati si mi-a spus ca a facut dupa gustul meu.

Mi-am dat seama atunci ca stie care este gustul meu pentru ca am inceput sa gatesc.

Altfel, ar fi facut tot timpul cum ii place lui si eu as fi spus ca e bun. Si e. Dar nu la fel de aromat.

Ma intreb ce alte lucruri nu stiu inca despre mine doar pentru ca nu le fac.

Poate a venit momentul sa le descopar🙂

Bugs-Bunny-rontaie-morcov

 

 

Pana atunci, te invit sa te delectezi cu „Sucul Zilei” – Trio-ul Fantastic : http://irinagateste.wordpress.com/2013/07/16/trio-ul-fantastic-sucul-zilei/

 

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

