Roata de Hamster (ziua 13 Writing Challenge)

IMG_0017Astazi nu am plecat in vacanta.

Am ramas singura acasa cu un scop: sa ma urc pe roata de hamster.

Adica sa intru intr-o rutina pentru a-mi indeplini un obiectiv.

La inceput lucrezi greu, apar tot felul de distractii si ti se pare ca pierzi timpul.

Este cel mai usor de renuntat in aceasta faza. Spui ca nu merge si eventual te indrepti catre un alt obiectiv.

draft_lens17556345module147690939photo_1325073345hamster-wheelDar daca perseverezi devii din ce in ce mai rapid, mai focusat, mai eficient.

Alegi pe banda aceea de hamster ca un profesionist. Ce mai, ca un hamster adevarat.

Intrebarea pe care mi-o pun este:

Oare tu ai uitat sa cobori de pe roata?

Eu abia ma urc, dar poate tu esti un profesionist.

images

Alegem sa alergam pe roata cu un scop bine stabilit. Ne ungem toate suruburile si intram in productie.

Dar oare stim sa ne mai oprim.

Sa vedem ca ne-am indeplinit obiectivul initial si sa mai slabim rutina in loc sa alergam la infinit dupa noi si noi obiective?

 

hotel_hamster

 

Sa ne mai luam o pauza, o vacanta, un moment pentru noi?

Sa ne amintim de hobby-urile noastre, de visurile cele mai copilaresti si sa traim?

 

 

 

Cute-hamster

 

Exista viata si in afara rotii de hamster; orice hamster iti poate confirma.

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

