Mananca fara sa te invinovatesti (Ziua 12 Writing Challenge)

chocolate-birth-day-cakeTi s-a intamplat vreodata sa nu te poti abtine de la mancare, sa ti se para atat de apetisant incat sa te bucuri de fiecare inghititura…si apoi sa iti para rau?

Mai mult, sa te simti vinovat ca ai mancat atat de mult, sau atat de tarziu, repede, sau pur si simplu fast food?

Ei bine, am decis sa nu ma mai simt vinovata. Sa nu ma mai simt prea grasa, sau urata, sau mai stiu eu cum.

spago_pizza_carnivora_2Este ora 23.30 si tocmai am mancat 2 felii mari mari de pizza (cu mult cascaval si carne).

Si ce?

Da, mi-am propus sa nu mai mananc mult seara.

Da, in nici un caz dupa ora 20.

Mai devreme ma abtineam sa nu mai mananc pepene galben ( varianta preferata in cazul in care mi se facea foarte foame).

Cand am auzit ca Lexuti si George comanda pizza la 11 noaptea am zis ca sunt nebuni.

Dar asta e. Eu oricum nu voi manca. Voi reusi sa ma abtin cu succes. Nici pepene galben nu mi-a mai trebuit.

Cand am vazut pizza pe masa nici nu mi-am dat seama cand am mancat nu una, ci doua felii.

Si ce?

As fi mancat chiar mai mult, daca nu mai trebuia sa las si altora.

Cel mai bun lucru pe care il pot face pentru mine nu este sa ma abtin de la mancare, ci sa ma plac asa cum sunt.

Sa ma iubesc. Iar asta inseamna sa nu ma simt vinovata, sa nu ma acuz de nimic si in nici un caz sa nu fiu trista sau deprimata.

Atitudinea asta este mai sanatoasa decat orice ai manca. (exceptie face carnea expirata de 36 de ani care tocmai s-a descoperit in magazinele din China)

Asa ca pofta buna si bucura-te de viata.

Cu drag,

Irina.

images

Lasă un răspuns

