Despre durere.(Ziua 10 Writing Challenge)

Ma refer la durerea fizica.

Am aflat recent ca daca pur si simplu observi durerea, daca o privesti detasat, incepe sa treaca.

Astazi am testat aceasta informatie.

tumblr_lrr39c2Hdr1qklwtuo1_500Lunar, am o durere care ma tine aproape toata prima zi.

Inainte stiam ca nu pot face mare lucru in acea perioada, asa ca stateam la caldurica si dormeam cat de mult puteam.

De data asta mi-am propus sa observ durerea.

Rezultatul?

A inceput parca sa ma doara si mai tare. A trebuit sa fac efectiv „AAAaaaaauuuuuuuuuuuuu…”

Mi s-a facut rau, te voi scuti de toate detaliile.

Destul de rapid a inceput sa imi treaca treptat. Da, imi venea sa lesin am vomat, dar durerea de burta scadea foarte mult.

Pentru orice eventualitate, aveam pastilele langa mine. Dar stiam ca daca nu le iau ma voi vindeca mai repede si mai bine.

Dupa ce am trecut prin toate fazele astea, durerea initiala era aproape imperceptibila si eu ma simteam din ce in ce mai linistita.

M-am culcat si am dormit, o ora, poate doua.

Cert este ca atunci cand m-am trezit ma simteam foarte bine.

Am putut chiar sa ma duc la salon sa lucrez toata seara.

Pentru orice eventualitate am luat si pastilele cu mine.

Dar nu a mai fost cazul.

Ma simt foarte bine .

Cred ca am accelerat vindecarea.

Inca nu imi pot explica exact ce s-a intamplat.

Cu siguranta , cu antrenament se pot obtine rezultate mai bune si mai placute.

M-a surprins totusi ca organismul meu a avut astfel de reactii doar pentru ca am observat pentru 1 minut (maxim) durerea.

S-a mai  intamplat in trecut  sa imi treaca o durere daca ii descopeream cauza.

Dar sa imi fie mai rau, sa am stari la care nici nu m-as fi gandit, nu am mai experimentat pana acum.

A fost chiar interesant.

Sora mea mi-a spus ca prefera sa o doara toata ziua:).

Eu…am folosit asta ca un exercitiu.

Sa poti face fata durerii este un atu cu implicatii mult mai profunde decat pot gandi acum.

M-am gandit sa iti impartasesc asta.

A fost highlight-ul zilei.

Oricat de placut am petrecut toata dupa-amiaza si seara, oricat de minunate persoanele pe care le-am intalnit dupa ce am putut iesi din casa, observarea durerii pentru 1 minut a fost cea mai tare faza din toata ziua.

Fii observatorul propriei vieti fara frica.

Te va surprinde.

Cu drag,

Irina.

 

 

2 gânduri despre „Despre durere.(Ziua 10 Writing Challenge)

Lasă un răspuns

