Experienta la Club 23 Cherhana (Ziua 8 Writing Challenge)

S-a terminat mini-vacanta la mare…

cherhanaDar inainte de asta am petrecut momente foarte placute

la un restaurant cu specific pescaresc,  Club 23 Cherhana.

Mi-a placut in primul rand locatia.

Apoi mancarea si compania.

 

 

20130706_164209bun

A fost pentru prima oara cand am mancat melci .

Au fost buni, desi nu cred ca voi mai comanda vreodata. 

Nu de alta, dar parca degeaba mai salvez melcii de pe trotuar

daca vin la restaurant si ii servesc apoi in farfurie.

 

 

icre

 

Printre preferate au fost icrele de stiuca.

Mult mai bune decat cele de crap.

 

 

20130706_163000

 

Iar supa de midii…foarte buna.

Cu paine prajita si usturoi este delicioasa.

Baietii au dat nota mare si la ciorba de crap.

 

 

Pentru noi a fost o experienta foarte placuta. Mancarea a fost buna, nu iesita din comun, ce e drept.

Locatia in schimb este superba.

Ti-as fi recomandat si tie fara rezerve, doar ca am citit niste recenzii de pe net.

Aparent, mancarea si servirea erau mult mai bune, iar locatia chiar mai frumoasa si curata.

Noi nu am avut probleme cu chelneritele pentru ca nu am venit la o ora de varf.

40756370In concluzie, e o locatie de vizitat.

Daca ai companie placuta si nu esti acolo odata cu toata lumea

nu vei avea problemele de care se plang alti vizitatori.

Mancarea noastra a fost calda si buna, a venit destul de repede.

 

Mesajul zilei : Cand esti vesel te bucuri de ce-i mai bun.

Cu drag,

Irina.

P.S. : restaurantul se afla intre Olimp si 23 august.

20130706_163004 20130706_16243020130706_16244120130706_170614 

 

6 gânduri despre „Experienta la Club 23 Cherhana (Ziua 8 Writing Challenge)

  1. melcii pe care i-ati mancat traiesc pe fundul marii :)… dar nu e rau sa incercati sa i salvati pe aia de pe strada, ca pe aia ii mananca fracezii :))

    • Foarte urat,intr-adevar.Noi am avut noroc ,daca e sa citesc ce au mai patit si altii.Nu a fost grozav,dar eram noi foarte veseli si am trecut cu vederea unele mici aspecte.Ce e drept,noi nu am asteptat dupa mancare,ci dupa nota de plata.Dar ce mai conta…

  2. Iata si experienta mea – Irina, sper ca nu deranjeaza comentariul de mai jos

    Pacat ca nu am citit inainte sa merg la Cherhana 23 Olimp ce se scrie despre acel restaurant.
    Am fost luni 29 iulie 2013. Eram 3 adulti si 3 copii; si asta am patit:
    – am asteptat mult dupa comanda. Cand am spus ca ne ridicam si mergem, a venit ospatarita cu bauturile – dar fara pahare…
    – din meniul lor lipsesc multe preparate (calcan, raci, scoici – cum le-om fi nimerit noi tocmai p’alea care nu le aveau?)
    – dupa mancare am asteptat 1 ora. Intrebata de ce dureaza atat de mult, ospatarita a spus ca nu este vina ei si ca ea a fost la bucatarie sa ajute sa fie pregatita mai repede mancarea noastra
    – mancare de foarte proasta calitate!!! Supa de midii in care gasesti 5 scoici, file de salau la gratar (mancarea copiilor) ars (cu crusta neagra) si patruns de gustul amar al arsurii. Nu era pregatit la gratar ci pe o plita neagra pe care cred ca este arsura primului client …
    – cartofii pai ai copiilor plini de ulei si nepatrunsi (erau cruzi la mijloc)
    Asta intr-un restaurant cu preturi mari… dar ei habar nu au ca vinul alb se serveste rece nu la 23 grade temperatura ambientala… si nici ca nu are ce cauta cainele lup pe la mese sa cerseasca si sa puna botul pe mainile si picioarele copiilor
    Din pacate am vazut plita unde se „prajeau” preparatele abia cand am iesit…
    Una peste alta: jalnic, nu mai calcam p’acolo.

    In rest a fost ok pe unde am mai mancat. Am stat 7 zile iar alaturi de patania descrisa mai sus am mai avut un singur loc in care mi-au servit o salata Caprese care avea cascaval in loc de mozzarella si salata creata in loc de busuioc (asta era in Venus)
    Si am mancat in Neptun, Olimp, Mamaia si Venus

    Salutari,
    Claudiu

    • Imi pare rau sa aud de experienta ta neplacuta Claudiu.Nici eu nu voi mai calca pe acolo.Una peste alta,o patanie ca asta e groaznica atunci,dar face o poveste amuzanta de spus mai tarziu prietenilor.
      Intr-adevar,abia gaseai cate o midie in supa:)))

Lasă un răspuns

