Dorinte Zburatoare (Ziua 7 Writing Challenge)

Tocmai m-am intors dintr-o plimbare prin Vama Veche.Noaptea.

Mi-ar fi placut sa spun ca imi aminteste de anii studentiei, insa nu este deloc asa.

In schimb i-a trezit amintiri placute lui George. Desi nu a mai fost niciodata in Vama Veche,atmosfera era aceeasi si in anturajul lui.

lampioane-zburatoareCe m-a bucurat pe mine nespus in seara asta? Faptul ca am implinit o dorinta a Sorinei: sa lanseze un lampion.

Fiecare am aprins unul, cu cate o dorinta. Sau mai multe, cine stie? Sunt secrete…

Mi-a placut ca nu puteai aprinde de unul singur un lampion, ci a fost nevoie de implicarea celorlalti. O dorinta are cu atat o mai mare putere cu cat este sustinuta si de catre alte persoane.

A fost un moment deosebit de frumos, cu atat mai special intrucat a fost impartasit cu cei dragi.

Mesajul zilei: Iubeste si Crede!

Cu drag,

Irina.

Lasă un răspuns

