60 Days Writing Challenge

Buna,

imgresIti mai amintesti de proiectul meu : ” 60 Days Challenge”?

Cel in care mi-am propus sa ma dezvolt personal cat mai mult in acele 2 luni? Iar daca voi fi reusit, imi pot lansa o alta provocare si tot asa.

Daca esti pentru prima data pe acest blog am pus un link in P.S. cu experienta mea din acea perioada.

Ce este „60 Days Writing Challenge”?

Writing-writing-31277215-579-6122

 

 

Simplu, sa scriu in fiecare zi ceva. Orice.

Cel mai probabil voi povesti despre sprancene (trucuri, informatii noi etc).Sau o noua reteta pe care am inventat-o. Poate despre tratamente cosmetice, epilare cu zahar, dezvoltare personala si cine mai stie ce.

Din experienta trecuta am vazut ca rezultatul final e cu totul surprinzator.

De ce m-am gandit la aceasta  provocare?

Pentru ca mi-am reamintit ca orice schimbare in viata mea, pe orice plan are efecte pe toate celelalte planuri.

De exemplu, mi-am dorit de o vesnicie sa am site-ul profesional pus la punct. Din mai multe motive, acest lucru nu s-a intamplat.

room_redecoratingDe curand am inceput sa redecorez in camera mea. Ajutata evident de cei apropiati (intre noi fie vorba, ei au facut aproape toata treaba). Le multumesc cu aceasta ocazie.

Surpriza, surpriza, exact in acelasi timp am inceput sa lucrez si la si la site-ul meu (sigur, „lucram” de ceva timp dar nu facusem la el nimic).

Am luat in sfarsit o decizie, am actionat in directia ei…si totul s-a intamplat in acelasi timp cu redecorarea camerei.

Coincidenta sau nu…eu nu cred oricum in coincidente.

Redecorarea inca nu s-a terminat, la fel si site-ul meu este in plina constructie.Acum sper doar sa gasesc un birou in culoarea potrivita ca sa arate bine site-ul :D.

 

pozaCel mai probabil voi scrie pe mai multe bloguri, articole de specialitate , insa voi posta  aici link-ul.

Cum am spus, scopul meu este sa scriu ceva in fiecare zi. Orice. Macar un post sau un articol.

Apropo, daca ai idei despre ce anume ai vrea sa scriu, sunt deschisa catre sugestii.

Spune-mi intr-un comentariu si va fi placerea mea sa dezvolt subiectul.

Sa incepem!

Cu drag,

Irina Gârdea.

P.S.:  citeste despre ” 60 Days Challenge” aici :https://listadedorinte.wordpress.com/60-days-challenge/

Un gând despre „60 Days Writing Challenge

  1. Pingback: Ziua 1 – Writing Challenge ( Spanac cu Leustean si Vin) | Lista de Dorinte

Lasă un răspuns

