” Lista mea secreta „

Ti-am spus ca mi s-a indeplinit dorinta din 2010, aceea de a apela la serviciile unui astrolog.

depositphotos_2459155-Top-secret-folderAm ajuns acasa si mi-am facut o noua lista. Am luat frumos o foaie de hartie si un pix. Apoi am inceput sa caut pe net.

Cum am facut si eu un curs de astrologie acum cativa ani, am cautat din nou interpretari pentru toate aspectele din astrograma mea.

Apoi am scris pe hartie informatiile esentiale . Adica lucruri pe care e nevoie sa le invat, care sunt domeniile unde am tendinta de a gresi, de ce anume sa ma feresc si cum pot valorifica cele mai importante calitati.

In cele din urma le-am scris pe blog, le-am colorat in functie de domeniu si le-am organizat pe categorii. Insa nu sunt pregatita sa fac aceste lucruri publice. Asa ca le-am pus o parola.

In schimb, voi vorbi despre asta in urmatoarele posturi.

endometriosisandhypothyroidismAtentia mea in aceasta perioada este indreptata asupra greselilor pe care le fac, asupra descoperirii „cheii” care sa faca tot procesul de indeplinire a dorintelor usor si placut.

Pentru ca atunci cand vezi clar calea, cand intelegi procesul ti se pare usor, in mod sigur te simti in stare sa duci pana la capat acel vis si poti trece lejer peste orice dificultati care apar pe parcurs.

Ca sa iti dezvalui unele lucruri din ” lista secreta” iti pot marturisi ca am nevoie sa iubesc mai mult oamenii si chiar sa ma dedic lor. Sa le dau solutii concrete si practice.

De fapt, sa ies din bine-cunoscuta zona de confort. Pentru ca eu am tendinta de a ma izola, de a nu comunica foarte mult si de a studia si cerceta intens. De a ma descurca pe cont propriu si de a nu tine atat de mult seama de parerile celor din jur.

Daca asta a functionat pentru mine in trecut, nu este de mirare ca lucrurile s-au schimbat si ce a mers inainte nu mai are efect acum. Din contra.

Am atatea informatii de impartasit, am si uneltele necesare numai ca e nevoie sa invat sa le folosesc. Iar asta este o provocare.

In primul rand, dureaza cativa ani pana constientizezi ca ce faci tu nu faci bine.

Apoi inca ceva sa afli ce anume e potrivit pentru tine sa faci.

Pentru ca in cele din urma sa inveti si sa stapanesti tehnicile necesare, sa le transformi in abilitati, in instrumente pentru a-ti indeplini dorintele.

comfortToti avem astfel de provocari. Cel mai mult m-a ajutat studiul nodurilor lunare din astrologie.

Acestea vorbesc despre calitatile tale, despre zona de confort, despre strategii care au functionat in trecut dar nu mai au efect acum. Sa descoperi care sunt abilitatile si strategiile pe care e potrivit sa le dezvolti pentru a-ti atinge potentialul.

 

 

 

lifezone2

 

Voi vorbi in postul urmator despre asta. Si voi oferi informatii despre toate zodiile astfel incat sa vezi si tu daca te regasesti in acele descrieri sau daca ti se potriveste.

Pe curand!

Cu drag,

Irina.

 

Lasă un răspuns

