1. Sa apelez la serviciile unui astrolog (2010)

urlChiar daca anul acesta mi-am pus o singura dorinta ( „Sa iau deciziile prin care sa ajung cel mai rapid la implinirea potentialului meu intreg” ), incep sa mi se indeplineasca dorinte din anii anteriori.

Cum ar fi de exemplu :  ” Sa apelez la serviciile unui astrolog. ” – dorinta pusa în 2010.

De atunci pana acum lucrurile s-au mai schimbat.

La salonul cu care colaboram l-am avut mult timp pe Valeriu coleg. El este astrolog si  se ocupa evident cu analiza astrogramelor si consilierea clientilor.

Dar crezi ca m-am dus vreodata la el sa imi faca si mie o astrograma? Nuuuuu….

Adica sa ma opresc cand treceam prin camera aceea si sa ma asez langa el la birou sa il rog sa Imi faca o astrograma? Nici gand.

Retine, dorinta aceea era din 2010. În 2012 nu credeam că imi voi mai avea nevoie de acest gen de servicii.

Până când mi-am dat seama ca  mi-ar prinde foarte bine.Adică în 2013.

In concluzie, a fost nevoie ca Valeriu sa se mute in alt sediu, eu la fel, sa nu mai colaborez cu salonul respectiv in acelasi mod, pentru ca în sfarsit sa imi fac si eu o astrograma la el.

Sedinta a fost mai informativa și mai profunda decat as fi crezut.

La un moment dat am avut impresia ca are si alte calitati pe langa cele de a interpreta aspectele dintre planete. Prea vedea cam multe.

Am plecat de acolo bucuroasa ca am făcut un lucru bun pentru mine.

Pe langa toate informațiile pe care Valeriu mi le-a împărtășit atât de frumos, am mai aflat un lucru : am vazut ca el folosea un alt sistem de case cand făcea astrograma.

Am facut si eu niste cursuri de astrologie mai demult, dar am ramas la stadiul de amator. Sa nu complic prea mult explicatia, un alt sistem de case inseamna pur și simplu ca astrograma capata un alt sens.

Asa ca am plecat cu gandul sa îmi fac astrograma acasă cu noul sistem de interpretare și să am o imagine mai clară.

Dupa vreo doua saptamani mi-am scris o nouă lista.

Citeste despre asta în urmatorul meu post.

Sărutări și îmbrățisări,

Irina.

P.S.: Dacă vrei sa afli mai multe despre Valeriu și despre astrologie în general poți începe cu blogul lui : http://valeriupanoiu.blogspot.ro/

P.P.S.: Mulțumesc mult Valeriu pentru ajutorul dat. Ce am aflat de la tine mi-a schimbat perspectiva asupra vieții.

Lasă un răspuns

