Unica Dorinta pentru 2013

Anul acesta a inceput bine si se anunta a fi o perioada plina de transformari.

Daca pana acum am avut zeci si sute de dorinte, in 2013 am una singura:

„Să iau deciziile prin care să ajung cel mai rapid la împlinirea potențialului meu întreg”.

 

Ce inseamna asta?

Alegerile sunt totul.

  • O iei la dreapta sau la stanga?
  • Zici DA sau NU?
  • Stai cu bratele incrucisate sau zambesti?
  • Alegi sa faci ceva sau alegi sa nu faci nimic?

Dorintele sunt multe, dar alegerile sunt viitorul.

Ni-l cream in fiecare clipa prin deciziile noastre.

Ne sunt deschise toate oportunitatile, toate variantele posibile, pana facem o alegere.

Tu cum vrei sa arate viata ta? Deciziile tale te sustin in cel mai inalt mod?

  • Nimic nu este gresit.
  • Tot ce faci este bine.
  • Experimentezi.

Dar ajungi la modul de a trai cel mai potrivit pentru tine mai repede sau mai greu, in functie de drumul pe care il alegi in fiecare moment.

Din aceasta cauza am o singura dorinta.

Daca iau deciziile cele mai benefice pentru mine de fiecare data inseamna ca viata mea este cea mai frumoasa posibil .

Inseamna ca sunt fericita , deschisa, ca am deja tot ce imi trebuie.

Ce ti-ai putea dori mai mult?

P.S.: Am vorbit despre unica dorinta pentru 2013 pentru prima data intr-un interviu dat pentru bontonus.ro. Citeste aici tot articolul : „Irina Gardea, o tânără optimistă din Capitală, și-a propus să aibă un stil de viață sănătos ……

 

2 gânduri despre „Unica Dorinta pentru 2013

Lasă un răspuns

