56. Sa pot refuza ceea ce nu este in acord cu ce imi doresc

NO

In ultimii ani am crezut ca imi este foarte usor sa refuz ceea ce nu este tocmai potrivit pentru mine, sa fac ceea ce imi place.

Dar mi-am dat seama ca de multe ori cedez prea mult, nu sunt foarte ferma in deciziile mele.

S-a intamplat sa accept si lucruri care nu imi conveneau, sa ma plang de ele si sa dau vina pe altii.

Insa intotdeauna am stiut ca respectiva situatie nu imi face bine si ca e nevoie sa rup acea legatura ; chiar daca pierdeam  niste avantaje in acelasi timp.

Iar mai devreme sau mai tarziu, asta s-a si intamplat.

Am decis sa renunt pentru a avea sansa unei alte oportunitati.

Mi-am taiat creanga de sub picioare neavand nimic dedesub.

Dar am fost convinsa ca am aripi.

Pot sa spun ca mi-am indeplinit aceasta dorinta nr. 56, dar si pe cele in care mi-am spus ca vreau :

  • sa fiu libera
  • sa fiu deschisa
  • sa fac doar ce-mi place
  • sa imi ascult mereu inima
  • sa nu am asteptari

Multumesc pentru asta 🙂

Cu siguranta nu am reusit de fiecare data, in toate situatiile si momente ale zilei, insa per ansamblu, asa este.

Lasă un răspuns

